Вчені з’ясували, як червоне вино впливає на організм людини

Читать на русском
Вчені з’ясували, як червоне вино впливає на організм людини Вчені з’ясували, як червоне вино впливає на організм людини

Сильна половина людства має змогу значно покращити рівень свого здоров’я за допомогою алкоголя

Науковці німецького Інституту імені Роберта Коха провели дослідження, в ході якого проаналізували вплив червоного вина на здоров’я чоловіків.

Виявилось, що даний алкогольний напій може вберегти чоловіків від розвитку раку простати на 12%. Справа в тому, що певні елементи, які містяться в червоному вині, поліфеноли, можуть впливати на агрегацію артеріальних тромбоцитів і чутливість до інсуліну. Ці ж самі винні поліфеноли здатні вберегти від атеросклерозу, хвороби Альцгеймера та артриту.

Варто зазначити, що вчені мають на увазі вживання вина в помірних дозах, тобто не більше одного келиха червоного вина на день.

В рамках дослідницького експерименту було задіяно близько 600 тисяч добровольців.

Нагадаємо, як передавала Politeka, природний цукор трегалоза, який міститься в меді, може запобігти серцеві напади. Він чудово очищає судини зсередини і рятує від атеросклерозу.

Природний цукор трегалоза активує білок TFEB, що змушує імунні клітини (макрофаги) видаляти жирові відкладення з артерій. Це було доведено в ході експериментів на щурах – трегалоза знижувала обсяги цих відкладень приблизно на 30%.

Тобто, споживання меду істотно скорочує ризик атеросклерозу, з-за якого артерії втрачають еластичність, підвищується тиск і розвиваються серйозні серцево-судинні захворювання. Природний цукор трегалозу також можна знайти в грибах, лобстерах і креветках.

Раніше, британські вчені розкрили несподівану користь часнику. Корисний ефект часнику змінюється в залежності від способу приготування, проте вчені ще не прийшли до однозначного висновку, який з них буде найкращим.

Вчені з Ноттінгемського університету в Великобританії з’ясували, що вживання часнику здатне знизити ризик розвитку деяких видів раку, серцево-судинних захворювань і діабету другого типу. Результати дослідження опубліковані в журналі Trends in Pharmacological Sciences.

Нагадаємо, смертельна інфекція атакує українців.

Як повідомляла Politeka, світ може охопити невиліковна епідемія, яка стане причиною загибелі людей

Також Politeka писала, що кір атакував українців з новою силою.

Опубліковано:
Теги:

ЄС не ухвалив рішення про масову депортацію українських військовозобов'язаних чоловіків, – Катерина Котенкова

Таємниці старого Подолу: Володимир Наконечний розповів, чим дивує легендарна церква Покрови та які загадки вона приховує

Посол ОБСЄ вдруге відвідав місце російського удару по житловому будинку на Подолі

Мавіки, зарядні станції та апарати для реанімації: Християнський корпус передав вантаж на Запорізький та Покровський напрямки

Поштова площа може стати головною точкою входу до історичного Києва

Горіли сміттєзвалища та масово вирубували ліси: екоінспектори підбили підсумки тижневих рейдів

Новопризначений міністр обрав Житомирщину для першого візиту: у Брусилові зводять сучасний дім для переселенців за підтримки Естонії

Тетяна Мостепан: Народження дітей сьогодні — питання майбутнього держави

На стадіоні «Спартак» у Києві відбувся товариський матч між командами посольств США та Франції

Понад 1,6 мільйона збитків: суд підтвердив правоту Держекоінспекції Поліського округу у справі про звалище тирси

На Подолі обговорили розвиток реабілітації та рекреації

Спиляли більше ста цінних дубів: на Житомирщині суд зобов'язав сільраду сплатити понад 2,5 мільйона через знищений ліс

Колишній ультрас, якого пов'язують із резонансною справою, вже рік не в Силах оборони: ЗМІ

Електронний запис, який змінив все в поліклініках: як Поділ увійшов в історію української медицини

«Йдеться не просто про якісь технічні виправлення»: журналістка розповіла про зміни у бронюванні

Подільський район першим отримав почесну бронзову відзнаку спецпідрозділу «Омега»

Секрети старого Києва: від цих розваг сто років тому у жителів Подолу перехоплювало подих

Ситуація з українцями в Польщі потребує термінового втручання: відкрите звернення депутатів і правників до Лубінця

На презентації у Києво-Печерській лаврі Християнський корпус представив законодавчуініціативу щодо працевлаштування ветеранів

Показати ще