Жінка і алкоголь: лікар розвіяв міфи про вплив на здоров’я

Читать на русском
Жінка і алкоголь: лікар розвіяв міфи про вплив на здоров’я Жінка і алкоголь: лікар розвіяв міфи про вплив на здоров’я

Мало хто замислюється, як насправді регулярний келих випитого вина може розбудити залежність і привести до небезпечних наслідків

Про найпоширеніші переконання, пов’язаних зі спиртними напоями, розповіла терапевт, ревматолог, кардіолог, Тетяна Анікєєва, пише Сlutch.

Міф 1. «Коли я трохи випиваю, мій мозок краще працює»

Мінімальна доза на дуже короткий проміжок (до 15 хв) дійсно покращує працездатність. Однак це швидко переходить в іншу стадію. А саме – з’являється загальмованість. І якщо продовжувати пити, то перший ефект вже не спрацьовує.

Міф 2. «Я знаю свою норму, тому ніяких проблем не буде»

Звичайно, можна знати свою «норму», щоб залишатися на ногах, але як це впливає на організм, – про це багато хто забуває. Немає досліджень, які б показали, що певна доза корисна або що відсутність алкоголю продовжує життя. Але те, що алкоголь – отрута, і організм намагається від нього позбутися, – це факт.

Міф 3. «У жінок залежність розвивається швидше, ніж у чоловіків»

Ось це якраз правда. Психологи вважають, що жінки взагалі більш схильні до будь-яких залежностей. До речі, деякі часто п’ють поодинці, навіть не замислюючись про те, що це дуже швидко входить в звичку.

Міф 4. «Я не відмовляю собі в задоволенні випити і прекрасно виглядаю»

Одутлість обличчя, набряки, мішки під очима навряд чи можна назвати ознаками краси. Наявність алкоголю в організмі не проходить безслідно.

Міф 5. «Один келих вина вечорами не завадить. Я так знімаю напругу»

Алкоголь ненадовго знімає стрес. Але такий спосіб нерідко стає звичкою. Недавні дослідження в журналі Lancet показали, що одна доза (яка дорівнює 10 г чистого спирту) – вже шкідлива.

Міф 6. «Пристрасть до алкогольних напоїв призводить до зайвої ваги»

Це правда. Мало того що алкоголь сам по собі має високий глікемічний індекс (підвищує викид інсуліну), так він ще й збільшує чутливість центру голоду.

Міф 7. «Від алкоголю нічого з моїм серцем не відбудеться»

Є навіть таке захворювання – алкогольна кардіоміопатія, яке проявляється серцевою недостатністю. І якщо зловживати алкоголем (тобто випивати більше 30 г спирту), то хвороба дасть про себе знати.

Міф 8. «Вагітній жінці можна пригубити шампанське»

Якщо взяти будь-яку пляшку, то на етикетці ви прочитаєте, що вагітним категорично забороняється вживати алкоголь.

Міф 9. «Розведені напої не так впливають на організм, як чистий алкоголь»

Справа не в градусі, а в сумарній дозі алкоголю. А коли він розбавляється солодкими напоями, то вплив на вуглеводний обмін куди сильніше, тому ризики поправитися збільшуються ще більше.

Міф 10. «Французи постійно п’ють і виглядають відмінно»

З тим, як виглядають французи, ще можна посперечатися, а ось те, що ця нація любить і п’є багато вина та інші напої – це правда. Але ж у них і спосіб життя інший. Багато французів вважають за краще середземноморське харчування, яке багате зеленню, морепродуктами і рослинними оліями, а це зменшує вплив алкоголю.

Нагадаємо, чим закушувати алкогольні напої: поради дієтолога.

Як повідомляла Politeka, вчені з’ясували, що алкоголь шкідливий в будь-яких дозах.

Також Politeka писала, в яких продуктах міститься алкоголь.

Опубліковано:
Теги:

Прокурорське диво в тилу: Микола Томенко пояснив, чому сім із десяти "хворих" законників раптово одужали і хто платить за цей банкет

На Подолі розвиватимуть цивільно-військове співробітництво: районна адміністрація підписала Меморандум із НГУ

Новий старт українсько-китайського культурного співробітництва

«Телефон – це фактично все ваше життя»: юрист розповів, що першим забирають під час обшуків

Забронювати на місяці вперед: як чернігівська співачка YUDYTSKA самотужки завойовує українську сцену без продюсерів та мільйонних бюджетів

Корупція - системна хвороба України: Олена Дума призентувала книгу та розповіла, чому важко ламати схеми

Мінус два літаки за місяць: спецпідрозділ «Омега» очолив рейтинг знищеної ворожої авіації

Наукова діяльність та збереження спадщини: в Україні створили першу організацію нащадків жертв польських репресій

Сім років болю і боротьби: 27-кілограмова Поліна благає українців про допомогу заради життя

Готується новий Митний кодекс: журналістка розповіла, що буде з посилками до 150 євро

ДПСУ, фонд "Надія" та "Укрпошта" погасили марку, присвячену прикордонникам підрозділу "СТРІКС": "У темряві світить наша Воля"

ЄС не ухвалив рішення про масову депортацію українських військовозобов'язаних чоловіків, – Катерина Котенкова

Таємниці старого Подолу: Володимир Наконечний розповів, чим дивує легендарна церква Покрови та які загадки вона приховує

Посол ОБСЄ вдруге відвідав місце російського удару по житловому будинку на Подолі

Мавіки, зарядні станції та апарати для реанімації: Християнський корпус передав вантаж на Запорізький та Покровський напрямки

Поштова площа може стати головною точкою входу до історичного Києва

Горіли сміттєзвалища та масово вирубували ліси: екоінспектори підбили підсумки тижневих рейдів

Новопризначений міністр обрав Житомирщину для першого візиту: у Брусилові зводять сучасний дім для переселенців за підтримки Естонії

Тетяна Мостепан: Народження дітей сьогодні — питання майбутнього держави

Показати ще