Вчені розвінчали популярний міф про вітамін D: не допоможе навіть у великих дозах

Читать на русском
Вчені розвінчали популярний міф про вітамін D: не допоможе навіть у великих дозах Вчені розвінчали популярний міф про вітамін D: не допоможе навіть у великих дозах

Учені розвінчали популярний міф про вітамін D

Вчені з Університету Окленда у Новій Зеландії заявили, що вживання добавок із вітаміном D не впливає на покращення стану кісток.

Довгий час вітамін D радили для зниження ризику остеопорозу та гіпертонії. Автори дослідження стверджують, що користь добавки “недостатньо обґрунтована”.

“Наш метааналіз показує, що вітамін D не запобігає переломам, падінням або поліпшує мінеральну щільність кісток, будь то висока або низька доза”, – зазначив провідний автор дослідження, доцент Університету Окленда доктор Марк Дж. Болланд. Топ-7 корисних продуктів, які ми неправильно готуємо

Висновки зробили на основі 81 випробування, до яких залучили понад 53 тис. осіб. Щоб з’ясувати дію вітаміну D на кістки при переломах, у дослідженні брали участь жінки старше 65 років.

Нагадаємо, раніше ми писали, чи шкодить молоко і молочні продукти вашому здоров’ю: нові дані

В останні роки з’явилися нові негативні дані про молоко. Шведські вчені виявили, що його надмірне споживання не тільки не зміцнює кістки, але і робить їх більш крихкими: у жінок, що випивали щодня 3 і більше склянок молока, переломи зустрічалися майже в 2 рази частіше. За підрахунками вчених, молоко виявилося шкідливішим для дівчат: кожен зайвий стакан цього напою збільшував ризик смерті у них приблизно на 15%, а у чоловіків на 3%. В іншому дослідженні було показано, що додатковий стакан молока ще на 13% збільшує ризик розвитку раку яєчників.

В той же час рослинне «молоко» набирає популярності і служить хорошою альтернативою для тих, хто не може або не хоче пити коров’яче молоко. Соєва, мигдальне, рисове і кокосове молоко – це сік з горіхів, насіння, зерен і бобових. 

Дослідження, опубліковане в журналі «Science Science and Technology», в якому порівнювався вміст рослинних молочних продуктів, показало, що харчове соєве молоко є найкращою альтернативою для заміни коров’ячого молока в раціоні людини.

Як повідомляла Politeka, Експерти назвали топ-4 найкорисніших продуктів осені

Також Politeka писала, як правильно пити воду натще, щоб не нашкодити собі

 

Опубліковано:
Теги:

Держекоінспекція відкрила Пункт екологічного контролю № 1 у Білій Церкві

Прокурорське диво в тилу: Микола Томенко пояснив, чому сім із десяти "хворих" законників раптово одужали і хто платить за цей банкет

На Подолі розвиватимуть цивільно-військове співробітництво: районна адміністрація підписала Меморандум із НГУ

Новий старт українсько-китайського культурного співробітництва

«Телефон – це фактично все ваше життя»: юрист розповів, що першим забирають під час обшуків

Забронювати на місяці вперед: як чернігівська співачка YUDYTSKA самотужки завойовує українську сцену без продюсерів та мільйонних бюджетів

Корупція - системна хвороба України: Олена Дума призентувала книгу та розповіла, чому важко ламати схеми

Мінус два літаки за місяць: спецпідрозділ «Омега» очолив рейтинг знищеної ворожої авіації

Наукова діяльність та збереження спадщини: в Україні створили першу організацію нащадків жертв польських репресій

Сім років болю і боротьби: 27-кілограмова Поліна благає українців про допомогу заради життя

Готується новий Митний кодекс: журналістка розповіла, що буде з посилками до 150 євро

ДПСУ, фонд "Надія" та "Укрпошта" погасили марку, присвячену прикордонникам підрозділу "СТРІКС": "У темряві світить наша Воля"

ЄС не ухвалив рішення про масову депортацію українських військовозобов'язаних чоловіків, – Катерина Котенкова

Таємниці старого Подолу: Володимир Наконечний розповів, чим дивує легендарна церква Покрови та які загадки вона приховує

Посол ОБСЄ вдруге відвідав місце російського удару по житловому будинку на Подолі

Мавіки, зарядні станції та апарати для реанімації: Християнський корпус передав вантаж на Запорізький та Покровський напрямки

Поштова площа може стати головною точкою входу до історичного Києва

Горіли сміттєзвалища та масово вирубували ліси: екоінспектори підбили підсумки тижневих рейдів

Новопризначений міністр обрав Житомирщину для першого візиту: у Брусилові зводять сучасний дім для переселенців за підтримки Естонії

Показати ще