Фаст-фуд невинний: стала відома справжня причина ожиріння

Читать на русском
Фаст-фуд невинний: стала відома справжня причина ожиріння Фаст-фуд невинний: стала відома справжня причина ожиріння

Завдяки штучному інтелекту стали відомі найбільш ймовірні причини ожиріння

Дослідники використовували штучний інтелект, а також супутникові знімки американських міст для того, щоб поглянути на проблему глобально – з космосу, пише znaj.ua.

Так, вчені з Вашингтонського університету завантажили більше сотні тисяч знімків в спеціальну нейромережу. Серед міст, які потрапили на ці знімки, також були: Сіетл, Лос-Анджелес, Мемфіс і Сан-Антоніо.

Після отримання фотоматеріалів, нейромережа проаналізувала середу міст і з’ясувала, що саме особливість середовища, в котрому мешкають люди, і впливає на поширення ожиріння.

Зокрема, на території, де було більше зелених ділянок, парків і відкритих просторів, люди були помітно стрункіші і здоровіші, ніж ті громадяни, що проживають в місцях щільної забудови. Під час дослідження також враховувалися і фактори бідності міст.

Нагадаємо, раніше японські вчені представили чергове дослідження, яке виявило зв’язок між швидкістю прийому їжі і індексом маси тіла, а також колом талії.

Дослідники вивчили дані, які попередньо були зібрані під час спеціальних ході медичних оглядів. Зокрема, медичний огляд пройшли більше 59 700 громадян за період 2008-2013 років.

Громадянам ставили по сім запитань, які стосувалися способу життя, а також швидкості прийняття їжі. В результаті аналізу отриманих матеріалів було з’ясовано, що серед людей, які звикли їсти повільно, ожирінням страждали 21,5%. Серед тих, що воліли їсти із середньою швидкістю, ожирінням страждали 30%. І серед громадян, що звикли їсти швидко, ожиріння було діагностовано у 45%. Також відзначено, що розмір окружності талії збільшувався пропорційно до швидкості прийняття їжі.

Саме дослідження проводилося тільки серед людей, у яких був діагностований діабет другого типу. У групі також було мало громадян старшого віку, при цьому дослідники не враховували рівень фізичних навантажень і кількість споживаної щодня їжі.

Варто відзначити, що недавно стало відомо про те, що у людей, які дотримувалися запропонованого вченими годинного режиму харчування, був на порядок нижчий рівень стресових гормонів в крові, ніж у тих, хто їв нерегулярно.

У зв’язку з цим фахівці в області здорового харчування з Великобританії закликали громадян постаратися звикнути до прийому їжі в заздалегідь встановлений час і не порушувати режим.

Нагадаємо, про збалансоване харчування для схуднення: основні правила, зразкове меню і протипоказання.

Як повідомляла Politeka, дієта для алергіків: як і чим харчуватися.

Також Politeka писала, п’ятиразове харчування: три негативних моменти, про які ви не чули.

Опубліковано:
Теги:

ЄС не ухвалив рішення про масову депортацію українських військовозобов'язаних чоловіків, – Катерина Котенкова

Таємниці старого Подолу: Володимир Наконечний розповів, чим дивує легендарна церква Покрови та які загадки вона приховує

Посол ОБСЄ вдруге відвідав місце російського удару по житловому будинку на Подолі

Мавіки, зарядні станції та апарати для реанімації: Християнський корпус передав вантаж на Запорізький та Покровський напрямки

Поштова площа може стати головною точкою входу до історичного Києва

Горіли сміттєзвалища та масово вирубували ліси: екоінспектори підбили підсумки тижневих рейдів

Новопризначений міністр обрав Житомирщину для першого візиту: у Брусилові зводять сучасний дім для переселенців за підтримки Естонії

Тетяна Мостепан: Народження дітей сьогодні — питання майбутнього держави

На стадіоні «Спартак» у Києві відбувся товариський матч між командами посольств США та Франції

Понад 1,6 мільйона збитків: суд підтвердив правоту Держекоінспекції Поліського округу у справі про звалище тирси

На Подолі обговорили розвиток реабілітації та рекреації

Спиляли більше ста цінних дубів: на Житомирщині суд зобов'язав сільраду сплатити понад 2,5 мільйона через знищений ліс

Колишній ультрас, якого пов'язують із резонансною справою, вже рік не в Силах оборони: ЗМІ

Електронний запис, який змінив все в поліклініках: як Поділ увійшов в історію української медицини

«Йдеться не просто про якісь технічні виправлення»: журналістка розповіла про зміни у бронюванні

Подільський район першим отримав почесну бронзову відзнаку спецпідрозділу «Омега»

Секрети старого Києва: від цих розваг сто років тому у жителів Подолу перехоплювало подих

Ситуація з українцями в Польщі потребує термінового втручання: відкрите звернення депутатів і правників до Лубінця

На презентації у Києво-Печерській лаврі Християнський корпус представив законодавчуініціативу щодо працевлаштування ветеранів

Показати ще