Вчені озвучили топ-5 правил для щасливого життя

Читать на русском
Вчені озвучили топ-5 правил для щасливого життя Вчені озвучили топ-5 правил для щасливого життя

Вчені з Гарвардського університету розкрили, які звички будуть позитивно впливати на тривалість життя, а також збільшать рівень щастя і здоров’я

Про це повідомляють британські журналісти.

Так, першим правилом є відмова від куріння і алкоголю. За результатами дослідження, куріння провокує старіння, а вживання алкоголю впливає на фізичне і психологічне здоров’я.

Єдиний порятунок для людства: вчені розкрили таємницю планети Х

Правилом №2 є освіта. За словами вчених, ті учасники дослідження, які отримали вищу освіту, прожили більш щасливе життя, ніж їх колеги без закінчення університету.

Третім правилом є щасливе дитинство. Так, респонденти, яких в дитинстві любили батьки, мали більше шансів на досягнення успіху в дорослому житті. При цьому люди, у яких було важке дитинство, змогли підвищити гормон щастя завдяки своїм партнерам або близьким друзям.

Третім правилом є емоційна інтелігентність. Зокрема, вони встановили, що незалежно від соціального класу або рівня IQ, ті люди, які вміли знаходити спільну мову з співрозмовниками, мали більше шансів прожити щасливе життя.

Під четвертим правилом сховалося вміння справлятися з проблемами. За словами фахівців, звинувачення інших у своїх проблемах позбавляє людини можливості стати щасливим. А це призводить до депресії.

І останнім правилом є бажання допомагати іншим людям, а також вміння віддавати щось взамін на їх допомогу. Зокрема, респонденти, які давали поради, настанови і співчуття, були в рази щасливішими за тих, хто цього не робив.

Додамо, канадські вчені провели спеціальний експеримент, за результатами якого з’ясували, що молоко збільшує відчуття ситості за сніданком, а також знижує рівень глюкози. Про це йдеться на сайті вчених.

Так, для проведення експерименту було залучено 32 особи, які розділили на п’ять груп. Їм давали пластівці з 250 мл молока. Різниця полягала в тому, що кожній групі давали молоко з різним вмістом сироваткового білка і казеїна.

Як повідомлялося раніше, американські вчені провели масштабне дослідження, в результаті якого спростували важливий міф щодо вживання алкоголю. Про це повідомляють місцеві ЗМІ. Так, єдиною дозою алкоголю, який не несе шкоди для здоров’я, є його відсутність. До такого висновку прийшли вчені після проведення масштабного дослідження на цю тему.

В його результаті з’ясувалося, що вживання навіть найменших порцій алкоголю значно збільшує небезпеку передчасної смерті.

Нагадаємо, названо найкращу спецію для профілактики діабету.

Як повідомляла Politeka, топ-поради для шкіри особи, які не варто застосовувати.

Також Politeka писала, що користь моркви: про це ви точно не здогадувалися.

Опубліковано:
Теги:

Забронювати на місяці вперед: як чернігівська співачка YUDYTSKA самотужки завойовує українську сцену без продюсерів та мільйонних бюджетів

Корупція - системна хвороба України: Олена Дума призентувала книгу та розповіла, чому важко ламати схеми

Мінус два літаки за місяць: спецпідрозділ «Омега» очолив рейтинг знищеної ворожої авіації

Наукова діяльність та збереження спадщини: в Україні створили першу організацію нащадків жертв польських репресій

Сім років болю і боротьби: 27-кілограмова Поліна благає українців про допомогу заради життя

Готується новий Митний кодекс: журналістка розповіла, що буде з посилками до 150 євро

ДПСУ, фонд "Надія" та "Укрпошта" погасили марку, присвячену прикордонникам підрозділу "СТРІКС": "У темряві світить наша Воля"

ЄС не ухвалив рішення про масову депортацію українських військовозобов'язаних чоловіків, – Катерина Котенкова

Таємниці старого Подолу: Володимир Наконечний розповів, чим дивує легендарна церква Покрови та які загадки вона приховує

Посол ОБСЄ вдруге відвідав місце російського удару по житловому будинку на Подолі

Мавіки, зарядні станції та апарати для реанімації: Християнський корпус передав вантаж на Запорізький та Покровський напрямки

Поштова площа може стати головною точкою входу до історичного Києва

Горіли сміттєзвалища та масово вирубували ліси: екоінспектори підбили підсумки тижневих рейдів

Новопризначений міністр обрав Житомирщину для першого візиту: у Брусилові зводять сучасний дім для переселенців за підтримки Естонії

Тетяна Мостепан: Народження дітей сьогодні — питання майбутнього держави

На стадіоні «Спартак» у Києві відбувся товариський матч між командами посольств США та Франції

Понад 1,6 мільйона збитків: суд підтвердив правоту Держекоінспекції Поліського округу у справі про звалище тирси

На Подолі обговорили розвиток реабілітації та рекреації

Спиляли більше ста цінних дубів: на Житомирщині суд зобов'язав сільраду сплатити понад 2,5 мільйона через знищений ліс

Показати ще