Споживання вуглеводів впливає на тривалість життя

Читать на русском
Споживання вуглеводів впливає на тривалість життя Споживання вуглеводів впливає на тривалість життя

Масштабне дослідження було проведено в декількох країнах

У США, вчені з Жіночої лікарні Брігхем з’ясували, яка добова частка вуглеводів в раціоні призводить до збільшення тривалості життя. Їх робота опублікована була опублікована в медичному журналі The Lancet.

У своєму дослідженні вчені використовували дані восьми когортних досліджень, в яких брали участь 432 179 осіб, причому 40 181 з них вже померли. Дослідження охопило близько 20 країн Європи, Північної Америки та Азії і враховувало такі фактори випробуваного, як стать, вік, шкідливі звички, наявні захворювання і відносні частки вживання продуктів харчування.

У результаті проведених досліджень вченим вдалося з’ясувати, що люди, чий загальний денний раціон в середньому на 50 відсотків складається з вуглеводів, мали тенденцію до довголіття. На жаль ті, у кого вуглеводів було більше 70 відсотків і менше 40, мали більший шанс раптово померти.

Як приклад учені-дослідники вибрали людей, які досягли 50 років. Очікувана тривалість життя представників цієї вікової групи, чий раціон наполовину складається з вуглеводів, в середньому дорівнювала 33,1 року, а тих, чий поріг споживання не перевищував 30 відсотків, – 29,1 року.

Разом з тим, за словами дослідників, ті люди, які зовсім не їли вуглеводи і замінювали їх тваринними жирами і білками, зокрема яловичиною, свининою, куркою і сиром, піддавалися найвищого ризику смертності.

Вуглеводи – широкий клас органічних сполук, які містяться в таких продуктах як картопля, хліб, солодощі, крупи і т.д. Вони грають найважливішу роль в живих організмах, будучи головним джерелом енергії. Тому дотримуватися без вуглеводну дієту може привести до хвороб або ж найстрашніше до раптової смерті.

Нагадаємо, як знизити ризик ракових захворювань: рекомендації лікарів.

Як повідомляла Politeka, правила, які зроблять вашу шкіру ідеальною.

Також Politeka писала, як збільшити рівень гемоглобіну.

 


Держекоінспекція відкрила Пункт екологічного контролю № 1 у Білій Церкві

Прокурорське диво в тилу: Микола Томенко пояснив, чому сім із десяти "хворих" законників раптово одужали і хто платить за цей банкет

На Подолі розвиватимуть цивільно-військове співробітництво: районна адміністрація підписала Меморандум із НГУ

Новий старт українсько-китайського культурного співробітництва

«Телефон – це фактично все ваше життя»: юрист розповів, що першим забирають під час обшуків

Забронювати на місяці вперед: як чернігівська співачка YUDYTSKA самотужки завойовує українську сцену без продюсерів та мільйонних бюджетів

Корупція - системна хвороба України: Олена Дума призентувала книгу та розповіла, чому важко ламати схеми

Мінус два літаки за місяць: спецпідрозділ «Омега» очолив рейтинг знищеної ворожої авіації

Наукова діяльність та збереження спадщини: в Україні створили першу організацію нащадків жертв польських репресій

Сім років болю і боротьби: 27-кілограмова Поліна благає українців про допомогу заради життя

Готується новий Митний кодекс: журналістка розповіла, що буде з посилками до 150 євро

ДПСУ, фонд "Надія" та "Укрпошта" погасили марку, присвячену прикордонникам підрозділу "СТРІКС": "У темряві світить наша Воля"

ЄС не ухвалив рішення про масову депортацію українських військовозобов'язаних чоловіків, – Катерина Котенкова

Таємниці старого Подолу: Володимир Наконечний розповів, чим дивує легендарна церква Покрови та які загадки вона приховує

Посол ОБСЄ вдруге відвідав місце російського удару по житловому будинку на Подолі

Мавіки, зарядні станції та апарати для реанімації: Християнський корпус передав вантаж на Запорізький та Покровський напрямки

Поштова площа може стати головною точкою входу до історичного Києва

Горіли сміттєзвалища та масово вирубували ліси: екоінспектори підбили підсумки тижневих рейдів

Новопризначений міністр обрав Житомирщину для першого візиту: у Брусилові зводять сучасний дім для переселенців за підтримки Естонії

Показати ще