Вівсянка: 5 причин їсти її на сніданок кожен день

Читать на русском
Вівсянка: 5 причин їсти її на сніданок кожен день Вівсянка: 5 причин їсти її на сніданок кожен день

Тарілка вівсяної каші з натурального продукту вранці на сніданок – це джерело здоров’я

Зниження ваги

Журнал Американського коледжу харчування опублікував результати дослідження, в якому половина учасників на сніданок з’їдали вівсянку, а інша половина вживала різні види сухих сніданків. Кожна порція містила 363 калорії. Виявилося, що ті, хто їв вівсянку, довше залишалися ситими і тому у них легше йшов зайву вагу.

Заряд енергією

Енергія забезпечується за рахунок вуглеводів. Якщо ти хочеш якомога довше залишатися ситим – їж вівсянку грубого помелу або в цільних зернах. Щоб переробити овес, ферменти, що містяться в слині і шлунково-кишковому тракті змушені посилено працювати.

Запобігання захворювань серця

У вівсянці є не тільки вуглеводи, але корисні жири. Їх потребує наша система кровообігу. Дослідження, проведені в Гарвардському університеті показали, що люди, що вживають овес, менш схильні до ризику захворювань серця і легенів.

Постачання антиоксидантами

Зерна вівса містять багато антиоксидантів, наприклад авенантраміди, які зустрічаються тільки в цій культурі. Вони допомагають впоратися з сверблячкою, запаленням на шкірі і сприяють зниженню кров’яного тиску.

Зниження рівня холестерину

Харчові волокна дуже корисні для травного тракту. Особливо це стосується бета-глюкана, який допомагає знизити рівень холестерину в організмі. У вівсі цього добра достатньо.

Такий перелік позитивних властивостей вівсяної каші, лише невелика частина з існуючих. Включи в своє меню вівсянку і подивися на реакцію організму, як він до неї поставиться: прихильно або з обережністю. Відштовхуючи від вироку можна визначити кількість вівсяних сніданків на тиждень.

Опубліковано:

Таємниці старого Подолу: Володимир Наконечний розповів, чим дивує легендарна церква Покрови та які загадки вона приховує

Посол ОБСЄ вдруге відвідав місце російського удару по житловому будинку на Подолі

Мавіки, зарядні станції та апарати для реанімації: Християнський корпус передав вантаж на Запорізький та Покровський напрямки

Поштова площа може стати головною точкою входу до історичного Києва

Горіли сміттєзвалища та масово вирубували ліси: екоінспектори підбили підсумки тижневих рейдів

Новопризначений міністр обрав Житомирщину для першого візиту: у Брусилові зводять сучасний дім для переселенців за підтримки Естонії

Тетяна Мостепан: Народження дітей сьогодні — питання майбутнього держави

На стадіоні «Спартак» у Києві відбувся товариський матч між командами посольств США та Франції

Понад 1,6 мільйона збитків: суд підтвердив правоту Держекоінспекції Поліського округу у справі про звалище тирси

На Подолі обговорили розвиток реабілітації та рекреації

Спиляли більше ста цінних дубів: на Житомирщині суд зобов'язав сільраду сплатити понад 2,5 мільйона через знищений ліс

Колишній ультрас, якого пов'язують із резонансною справою, вже рік не в Силах оборони: ЗМІ

Електронний запис, який змінив все в поліклініках: як Поділ увійшов в історію української медицини

«Йдеться не просто про якісь технічні виправлення»: журналістка розповіла про зміни у бронюванні

Подільський район першим отримав почесну бронзову відзнаку спецпідрозділу «Омега»

Секрети старого Києва: від цих розваг сто років тому у жителів Подолу перехоплювало подих

Ситуація з українцями в Польщі потребує термінового втручання: відкрите звернення депутатів і правників до Лубінця

На презентації у Києво-Печерській лаврі Християнський корпус представив законодавчуініціативу щодо працевлаштування ветеранів

Технології, люди та безперервний вишкіл: як воює спецпідрозділ "Омега"

Показати ще