3 причини пити каву: поради від доктора Комаровського

Читать на русском
3 причини пити каву: поради від доктора Комаровського 3 причини пити каву: поради від доктора Комаровського

Хтось вважає каву справжнім наркотиком, а хтось жити не може без ароматного ранкового допінгу. Вчені всіх країн не втомлюються доводити то корисність популярного напою, то його шкода. Справжнім кавоманам всі ці дані глибоко байдужі, а як бути тим, хто починає звикати до кави, але боїться за своє здоров’я?

Люди, які регулярно вживають каву мають набагато менше шансів померти в найближчі 10 років, ніж повністю ігнорують цей напій. При чому не має значення в якому вигляді кави вживається людьми: однакові шанси прожити довше є як у завзятих кавоманів, що вважають за краще міцний напій власного приготування, так і у адептів кави без кофеїну і розчинного напою. Бути любителем кави краще, ніж людиною, взагалі не п’є кави. Про це розповів на своєму офіційному сайті доктор Євген Комаровський.

Результати масштабного дослідження

Команда Національного інституту раку використовувала дані людей, які брали участь у великому генетичному дослідженні в Великобританії – Biobank U.K. Більш ніж півмільйона чоловік пару десятків років назад погодилися здавати кров і відповідати на детальні питання про здоров’я і спосіб життя для постійного дослідження їх генів і здоров’я. Вчені з інституту раку відібрали дані тих, хто пив каву, врахували, скільки і якого, і спробували знайти відмінності в декількох генах, що беруть участь у метаболізмі кофеїну. Також були оцінені показники смертності за 10 років досліджень. Виявилося, що у любителів кави, незалежно від виду споживаного ними напою, ймовірність виникнення різних захворювань і загальна смертність була набагато нижче, ніж у тих, хто взагалі не вживав кави.

Хто живе довше: кавомани або противники кави

За 10 років спостереження померли більше 14 000 чоловік з брали участь в дослідженні. Але серед них було більше тих, хто взагалі не вживав кави, ніж тих, хто п’є його регулярно або навіть багато. «Була висловлена ​​стурбованість з приводу впливу на здоров’я міцної кави, особливо в учасників із загальними генетичного поліморфізму, які впливають на метаболізм кофеїну. Однак аналіз не показав наявності більшого ризику від вживання кави для будь-якого генетичного варіанту», – резюмували дослідники.

Користь кави для здоров’я

1. Кава вважається № 1 серед антиоксидантів – хімічних сполук, які борються з пошкодженням ДНК, викликаним повсякденними повреждающими факторами.

2. Кава сприяє зменшенню запальних процесів в організмі, нормалізує вироблення інсуліну, покращує функцію печінки і благотворно діє на стінки кровоносних судин.

3. Є свідчення того, що кава допомагає людям оговтатися від раку товстої кишки, знизити ризик розвитку діабету, раку печінки і хвороби Паркінсона, зменшити запалення, викликане серцево-судинними захворюваннями і діабетом.

У майбутньому дана команда дослідників планує розбити дані Biobank за типом приготування уживаного кави (розділивши, наприклад, пресований і фільтрований напій), щоб дізнатися, чи не впливає цей фактор на здоров’я людей. У деяких дослідженнях, наприклад, раніше передбачалося, що нефільтрований кави, зроблений в перколяторах або французьких пресах, може негативно вплинути на рівень холестерину.

Нагадаємо, раніше Politeka писала про те, що компанія Google успішно працює над розвитком проекту, пов’язаного з прогнозом дати смерті людини.

Як повідомляла Politeka, вчені зможуть отримати «спогади» з клітин ДНК організму людини.

Також Politeka писала про те, що вчені розкрили неймовірну правду про людство: ми люди тільки на 43%.

Опубліковано:

Держекоінспекція відкрила Пункт екологічного контролю № 1 у Білій Церкві

Прокурорське диво в тилу: Микола Томенко пояснив, чому сім із десяти "хворих" законників раптово одужали і хто платить за цей банкет

На Подолі розвиватимуть цивільно-військове співробітництво: районна адміністрація підписала Меморандум із НГУ

Новий старт українсько-китайського культурного співробітництва

«Телефон – це фактично все ваше життя»: юрист розповів, що першим забирають під час обшуків

Забронювати на місяці вперед: як чернігівська співачка YUDYTSKA самотужки завойовує українську сцену без продюсерів та мільйонних бюджетів

Корупція - системна хвороба України: Олена Дума призентувала книгу та розповіла, чому важко ламати схеми

Мінус два літаки за місяць: спецпідрозділ «Омега» очолив рейтинг знищеної ворожої авіації

Наукова діяльність та збереження спадщини: в Україні створили першу організацію нащадків жертв польських репресій

Сім років болю і боротьби: 27-кілограмова Поліна благає українців про допомогу заради життя

Готується новий Митний кодекс: журналістка розповіла, що буде з посилками до 150 євро

ДПСУ, фонд "Надія" та "Укрпошта" погасили марку, присвячену прикордонникам підрозділу "СТРІКС": "У темряві світить наша Воля"

ЄС не ухвалив рішення про масову депортацію українських військовозобов'язаних чоловіків, – Катерина Котенкова

Таємниці старого Подолу: Володимир Наконечний розповів, чим дивує легендарна церква Покрови та які загадки вона приховує

Посол ОБСЄ вдруге відвідав місце російського удару по житловому будинку на Подолі

Мавіки, зарядні станції та апарати для реанімації: Християнський корпус передав вантаж на Запорізький та Покровський напрямки

Поштова площа може стати головною точкою входу до історичного Києва

Горіли сміттєзвалища та масово вирубували ліси: екоінспектори підбили підсумки тижневих рейдів

Новопризначений міністр обрав Житомирщину для першого візиту: у Брусилові зводять сучасний дім для переселенців за підтримки Естонії

Показати ще