Чи шкодить молоко і молочні продукти вашому здоров’ю: нові дані

Читать на русском
Чи шкодить молоко і молочні продукти вашому здоров’ю: нові дані Чи шкодить молоко і молочні продукти вашому здоров’ю: нові дані

З самого дитинства нам внушалась інформація, що молоко дійсно дуже корисно для кісток і зростання, так як містить в собі кальцій. Мільйони людей в світі до цього дня вживають молоко і його похідні, не замислюючись про те, що ж насправді містить в собі один стаканчик такого продукту

Нові дані

В останні роки з’явилися нові негативні дані про молоко. Шведські вчені виявили, що його надмірне споживання не тільки не зміцнює кістки, але і робить їх більш крихкими: у жінок, що випивали щодня 3 і більше склянок молока, переломи зустрічалися майже в 2 рази частіше. За підрахунками вчених, молоко виявилося шкідливішим для дівчат: кожен зайвий стакан цього напою збільшував ризик смерті у них приблизно на 15%, а у чоловіків на 3%. В іншому дослідженні було показано, що додатковий стакан молока ще на 13% збільшує ризик розвитку раку яєчників.

Хто в першу чергу відмовляється від коров’ячого молока?

• вегани, вони уникають продуктів тваринного походження;

• люди, у яких є алергія на молочний білок;

• люди, які відчувають труднощі з переварюванням лактози, цукром в молоці.

Живильні речовини молочних продуктів

• високий рівень білка;

• поєднання ключових поживних речовин – кальцій, магній, калій;

• джерело рибофлавіну і фолієвої кислоти;

• вітамін B12 і вітамін D.

Коров’яче молоко вважається високоякісним білком, так як воно містить амінокислоти, необхідні організму людини.

Здорова альтернатива коров’ячому молоку

Рослинна «молоко» набирає популярності і служить хорошою альтернативою для тих, хто не може або не хоче пити коров’яче молоко. Соєва, мигдальне, рисове і кокосове молоко – це сік з горіхів, насіння, зерен і бобових.

Соєве молоко – найкращий варіант.

Дослідження, опубліковане в журналі «Science Science and Technology», в якому порівнювався вміст рослинних молочних продуктів, показало, що харчове соєве молоко є найкращою альтернативою для заміни коров’ячого молока в раціоні людини. Калорії соєвого молока можна порівняти з калоріями зі зниженим вмістом жиру в коров’ячому молоці – від 80 до 100 калорій на одну порцію.

Кілька причин відмовитися від молочних продуктів

Молочні продукти руйнують ваші кістки.
По всьому світі в тих країнах, де найбільше п’ють молоко, найчастіше зустрічається остеопороз і перелом стегнової кістки. Чим більше ви вживаєте молока і кальцію, тим більше зростає фактор ризику остеопорозу і переломів кісток.

Казеїн, головний білок молока, викликає психологічну залежність. Коли ви їсте або п’єте молочні продукти, в вашому мозку утворюються казоморфинов. Так само казеїн – сильний канцероген.

Молочні продукти забезпечують високий рівень насичених жирів і холестерину, які відомі як причини атеросклерозу.

Люди, єдиний біологічний вид, який п’є молоко іншого біологічного виду, а також єдиний вид, який продовжує пити молоко навіть після закінчення періоду вигодовування.

Молоко, крім того, що воно спочатку нездоровий продукт, який сприяє розвитку хвороб, потрапляє до нас «збагаченим» пестицидами, антибіотиками, гормонами (навіть якщо це органічне молоко), стероїдами, важкими металами та іншими токсинами, які скармливаются коровам з метою збільшити виробництво ними молока.

Нагадаємо, раніше представники Університеті Ексетера заявили, що відібрали коров’яче молоко з ферм і будинків в Рівненській області, після чого перевірили його складу. За їх даними, в шести з чотирнадцяти зразків виявили радіоактивний цезій.

В кінці травня на Волині виявили підвищену концентрацію радіонуклідів в молоці та м’ясі. Масштабний скандал розгорівся після того, як в програмі одного з телеканалів Волині про актуальність радіаційного контролю на територіях області, які постраждали від наслідків аварії на ЧАЕС, прозвучала інформації, що харчова продукція та сировина, крім лісових ягід і грибів, є нібито «чистої». Однак, після того як були проведені необхідні дослідження з’ясувалося, що відзначаються випадки перевищення допустимих рівнів за змістом радіонуклідів і в молоці, і м’ясі, і сільськогосподарської продукції з господарств приватного сектора.

Опубліковано:
Теги:

Держекоінспекція відкрила Пункт екологічного контролю № 1 у Білій Церкві

Прокурорське диво в тилу: Микола Томенко пояснив, чому сім із десяти "хворих" законників раптово одужали і хто платить за цей банкет

На Подолі розвиватимуть цивільно-військове співробітництво: районна адміністрація підписала Меморандум із НГУ

Новий старт українсько-китайського культурного співробітництва

«Телефон – це фактично все ваше життя»: юрист розповів, що першим забирають під час обшуків

Забронювати на місяці вперед: як чернігівська співачка YUDYTSKA самотужки завойовує українську сцену без продюсерів та мільйонних бюджетів

Корупція - системна хвороба України: Олена Дума призентувала книгу та розповіла, чому важко ламати схеми

Мінус два літаки за місяць: спецпідрозділ «Омега» очолив рейтинг знищеної ворожої авіації

Наукова діяльність та збереження спадщини: в Україні створили першу організацію нащадків жертв польських репресій

Сім років болю і боротьби: 27-кілограмова Поліна благає українців про допомогу заради життя

Готується новий Митний кодекс: журналістка розповіла, що буде з посилками до 150 євро

ДПСУ, фонд "Надія" та "Укрпошта" погасили марку, присвячену прикордонникам підрозділу "СТРІКС": "У темряві світить наша Воля"

ЄС не ухвалив рішення про масову депортацію українських військовозобов'язаних чоловіків, – Катерина Котенкова

Таємниці старого Подолу: Володимир Наконечний розповів, чим дивує легендарна церква Покрови та які загадки вона приховує

Посол ОБСЄ вдруге відвідав місце російського удару по житловому будинку на Подолі

Мавіки, зарядні станції та апарати для реанімації: Християнський корпус передав вантаж на Запорізький та Покровський напрямки

Поштова площа може стати головною точкою входу до історичного Києва

Горіли сміттєзвалища та масово вирубували ліси: екоінспектори підбили підсумки тижневих рейдів

Новопризначений міністр обрав Житомирщину для першого візиту: у Брусилові зводять сучасний дім для переселенців за підтримки Естонії

Показати ще