Вчені знайшли п’ять продуктів, які не шкодять фігурі

Читать на русском
Вчені знайшли п’ять продуктів, які не шкодять фігурі Вчені знайшли п’ять продуктів, які не шкодять фігурі

Фахівці враховували вік, стать, індекс маси тіла і спосіб життя учасників експерименту

Гарвардські вчені назвали п’ять продуктів, які не тільки не додадуть вам ваги, але і допоможуть скинути зайві кілограмів.

Про це повідомляє Знай.

Так, вчені з медичної школи Гарвардського університету і Гарвардської школи громадського здоров’я провели дослідження, яке допомогло виявити п’ять кращих продуктів для схуднення. До слова, цей експеримент тривав 20 років, з 1986 по 2006 рік, а також кожні подальші чотири роки, в ході нього вчені аналізували звички харчування 120 тисяч чоловіків і жінок.

Варто відзначити, що на початку дослідження всі «піддослідні» не страждали ожирінням і не мали хронічних захворювань.

Вченим вдалося з’ясувати, що деякі продукти мають особливо згубний вплив на організм і фігуру людини. Найбільш шкідливими назвали: картопляні чіпси, картопля, підсолоджені напої, необроблене червоне м’ясо і оброблене м’ясо. Саме ці продукти призводять до набору зайвої ваги.

Однак паралельно вони знайшли “золоту п’ятірку” продуктів для схуднення. До них відносяться овочі, цільнозернові продукти, фрукти, горіхи і йогурт.

Ми всі звикли до того, що якщо хочеться схуднути, то заради стрункого тіла доведеться відмовляти собі в звичних задоволеннях.

Виявляється, щоб схуднути, зовсім не обов’язково прощатися з улюбленими продуктами.

Такий принцип кетонової дієти – системи харчування, якої дотримується навіть світська левиця Кім Кардашьян.

Згідно цій дієті, не потрібно відмовлятися від улюблених м’ясних продуктів. Раціон харчування дозволяє щодня їсти жирну їжу: стегенця, реберця, смажені крильця. І таке харчування не тільки не дасть набрати вагу, але навіть допоможе схуднути.

Опубліковано:
Теги:

Прокурорське диво в тилу: Микола Томенко пояснив, чому сім із десяти "хворих" законників раптово одужали і хто платить за цей банкет

На Подолі розвиватимуть цивільно-військове співробітництво: районна адміністрація підписала Меморандум із НГУ

Новий старт українсько-китайського культурного співробітництва

«Телефон – це фактично все ваше життя»: юрист розповів, що першим забирають під час обшуків

Забронювати на місяці вперед: як чернігівська співачка YUDYTSKA самотужки завойовує українську сцену без продюсерів та мільйонних бюджетів

Корупція - системна хвороба України: Олена Дума призентувала книгу та розповіла, чому важко ламати схеми

Мінус два літаки за місяць: спецпідрозділ «Омега» очолив рейтинг знищеної ворожої авіації

Наукова діяльність та збереження спадщини: в Україні створили першу організацію нащадків жертв польських репресій

Сім років болю і боротьби: 27-кілограмова Поліна благає українців про допомогу заради життя

Готується новий Митний кодекс: журналістка розповіла, що буде з посилками до 150 євро

ДПСУ, фонд "Надія" та "Укрпошта" погасили марку, присвячену прикордонникам підрозділу "СТРІКС": "У темряві світить наша Воля"

ЄС не ухвалив рішення про масову депортацію українських військовозобов'язаних чоловіків, – Катерина Котенкова

Таємниці старого Подолу: Володимир Наконечний розповів, чим дивує легендарна церква Покрови та які загадки вона приховує

Посол ОБСЄ вдруге відвідав місце російського удару по житловому будинку на Подолі

Мавіки, зарядні станції та апарати для реанімації: Християнський корпус передав вантаж на Запорізький та Покровський напрямки

Поштова площа може стати головною точкою входу до історичного Києва

Горіли сміттєзвалища та масово вирубували ліси: екоінспектори підбили підсумки тижневих рейдів

Новопризначений міністр обрав Житомирщину для першого візиту: у Брусилові зводять сучасний дім для переселенців за підтримки Естонії

Тетяна Мостепан: Народження дітей сьогодні — питання майбутнього держави

Показати ще