Вчені приголомшили: що робить червоне вино з чоловічим здоров’ям

Читать на русском
Вчені приголомшили: що робить червоне вино з чоловічим здоров’ям Вчені приголомшили: що робить червоне вино з чоловічим здоров’ям

Сильна половина людства має змогу значно покращити рівень свого здоров’я за допомогою алкоголя

Науковці німецького Інституту імені Роберта Коха провели дослідження, в ході якого проаналізували вплив червоного вина на здоров’я чоловіків.

Виявилось, що даний алкогольний напій може вберегти чоловіків від розвитку раку простати на 12%. Справа в тому, що певні елементи, які містяться в червоному вині, поліфеноли, можуть впливати на агрегацію артеріальних тромбоцитів і чутливість до інсуліну. Ці ж самі винні поліфеноли здатні вберегти від атеросклерозу, хвороби Альцгеймера та артриту.

Варто зазначити, що вчені мають на увазі вживання вина в помірних дозах, тобто не більше одного келиха червоного вина на день.

В рамках дослідницького експерименту було задіяно близько 600 тисяч добровольців.

Нагадаємо, як передавала Politeka, природний цукор трегалоза, який міститься в меді, може запобігти серцеві напади. Він чудово очищає судини зсередини і рятує від атеросклерозу.

Природний цукор трегалоза активує білок TFEB, що змушує імунні клітини (макрофаги) видаляти жирові відкладення з артерій. Це було доведено в ході експериментів на щурах – трегалоза знижувала обсяги цих відкладень приблизно на 30%.

Тобто, споживання меду істотно скорочує ризик атеросклерозу, з-за якого артерії втрачають еластичність, підвищується тиск і розвиваються серйозні серцево-судинні захворювання. Природний цукор трегалозу також можна знайти в грибах, лобстерах і креветках.

Додамо, лікарі озвучили список продуктів, які погіршують роботу серця і скорочують людині життя. Серед страв, які згубно впливають на здоров’я серця, виявилися гамбургери, ковбасні вироби, кондитерські вироби, безалкогольні напої тощо.

Джерело: Politeka

 

 

Опубліковано:
Теги:

Прокурорське диво в тилу: Микола Томенко пояснив, чому сім із десяти "хворих" законників раптово одужали і хто платить за цей банкет

На Подолі розвиватимуть цивільно-військове співробітництво: районна адміністрація підписала Меморандум із НГУ

Новий старт українсько-китайського культурного співробітництва

«Телефон – це фактично все ваше життя»: юрист розповів, що першим забирають під час обшуків

Забронювати на місяці вперед: як чернігівська співачка YUDYTSKA самотужки завойовує українську сцену без продюсерів та мільйонних бюджетів

Корупція - системна хвороба України: Олена Дума призентувала книгу та розповіла, чому важко ламати схеми

Мінус два літаки за місяць: спецпідрозділ «Омега» очолив рейтинг знищеної ворожої авіації

Наукова діяльність та збереження спадщини: в Україні створили першу організацію нащадків жертв польських репресій

Сім років болю і боротьби: 27-кілограмова Поліна благає українців про допомогу заради життя

Готується новий Митний кодекс: журналістка розповіла, що буде з посилками до 150 євро

ДПСУ, фонд "Надія" та "Укрпошта" погасили марку, присвячену прикордонникам підрозділу "СТРІКС": "У темряві світить наша Воля"

ЄС не ухвалив рішення про масову депортацію українських військовозобов'язаних чоловіків, – Катерина Котенкова

Таємниці старого Подолу: Володимир Наконечний розповів, чим дивує легендарна церква Покрови та які загадки вона приховує

Посол ОБСЄ вдруге відвідав місце російського удару по житловому будинку на Подолі

Мавіки, зарядні станції та апарати для реанімації: Християнський корпус передав вантаж на Запорізький та Покровський напрямки

Поштова площа може стати головною точкою входу до історичного Києва

Горіли сміттєзвалища та масово вирубували ліси: екоінспектори підбили підсумки тижневих рейдів

Новопризначений міністр обрав Житомирщину для першого візиту: у Брусилові зводять сучасний дім для переселенців за підтримки Естонії

Тетяна Мостепан: Народження дітей сьогодні — питання майбутнього держави

Показати ще