Приймати душ шкідливо для здоров’я: вчені приголомшили відкриттям

Читать на русском
Приймати душ шкідливо для здоров’я: вчені приголомшили відкриттям Приймати душ шкідливо для здоров’я: вчені приголомшили відкриттям

Водні процедури, частіше ніж 2-3 рази на тиждень можуть бути небезпечними для нашого тіла

Як повідомляє Clutch.ua, експерти з Університету Джорджа Вашингтона прийшли до висновку, що прийом душу щодня збільшує ризик розвитку інфекцій. У людей з такою звичкою починаються проблеми зі шкірою: знижується ступінь зволоження, вона стає більш сухою і потрісканою. При цьому бактерії вільно потрапляють в організм. Проте, більша частина планети щодня приймає душ, помилково вважаючи, завдяки цьому знижується ризик різних хвороб.

В шкірі людини є цінні масла, які виробляються натурально, а їх видалення за допомогою гарячої води порушує баланс «хороших» бактерій. Такі мікроорганізми підтримують імунну систему. Ефективним для здоров’я і безпечним для підтримки цього бактеріального балансу буде прийом душу з періодичністю один-два рази на тиждень. У спекотні дні, коли люди рясно потіють, душ можна приймати частіше, але не завжди використовувати для цього сильні миючі засоби. Іноді буває досить просто сполоснути тіло водою.

Вчені застерігають, що не можна порушувати процес «мастила» тіла. Щоб зберегти водний баланс шкіри і не провокувати виникнення ряду захворювань, пов’язаних з бактеріями, варто дотримуватися наступних рекомендацій під час прийому душу:

• не потрібно покривати все тіло милом;

• інтенсивно мити тільки ті зони, що неприємно пахнуть (наприклад, пахви і ступні);

• сухе волосся мити раз на декілька тижнів;

• при лупі – шампунь використовувати два три рази на тиждень.

Нагадаємо, Politeka розповіла, що і коли слід їсти, щоб не перенавантажувати шлунок і спати з користю для організму і особистої продуктивності.

Перед сном краще уникати шоколаду, соків і фруктів з високим глікемічним індексом – простіше кажучи, всього солодкого. На вечерю краще з’їсти складні вуглеводи з білком або білок з овочами. Такі страви підвищать рівень мелатоніну і допоможуть швидше заснути.

Замінити каву і чорний чай у вечірній час можна альтернативними напоями – зеленим чаєм або цукром.

Також для закуски перед сном підійде імбир, банани, коричневий рис, ікра, червоне вино, яйця, риба, індичка, вимочені горіхи, редис, помідори – вони підвищать рівень мелатоніну в крові.

Щоб заповнити дефіцит магнію, який впливає на якість сну, варто включати в свою вечерю такі продукти, як горіхи, какао, кунжут, гречка і шпинат. Також можна замінити ці продукти на магнієві добавки.

Опубліковано:
Теги:

У Музеї однієї вулиці відкрили виставку «Україна. Шлях до Незалежності»

30 грн у Києві проти 53 грн у Варшаві: де пасажир отримує більше?

Гори сміття у Кривому Розі, пожежа на сміттєзвалищі під Києвом та сотні зрубаних дерев: чим запам'ятався тиждень екоінспекторам

Держекоінспекція відкрила Пункт екологічного контролю № 1 у Білій Церкві

Прокурорське диво в тилу: Микола Томенко пояснив, чому сім із десяти "хворих" законників раптово одужали і хто платить за цей банкет

На Подолі розвиватимуть цивільно-військове співробітництво: районна адміністрація підписала Меморандум із НГУ

Новий старт українсько-китайського культурного співробітництва

«Телефон – це фактично все ваше життя»: юрист розповів, що першим забирають під час обшуків

Забронювати на місяці вперед: як чернігівська співачка YUDYTSKA самотужки завойовує українську сцену без продюсерів та мільйонних бюджетів

Корупція - системна хвороба України: Олена Дума призентувала книгу та розповіла, чому важко ламати схеми

Мінус два літаки за місяць: спецпідрозділ «Омега» очолив рейтинг знищеної ворожої авіації

Наукова діяльність та збереження спадщини: в Україні створили першу організацію нащадків жертв польських репресій

Сім років болю і боротьби: 27-кілограмова Поліна благає українців про допомогу заради життя

Готується новий Митний кодекс: журналістка розповіла, що буде з посилками до 150 євро

ДПСУ, фонд "Надія" та "Укрпошта" погасили марку, присвячену прикордонникам підрозділу "СТРІКС": "У темряві світить наша Воля"

ЄС не ухвалив рішення про масову депортацію українських військовозобов'язаних чоловіків, – Катерина Котенкова

Таємниці старого Подолу: Володимир Наконечний розповів, чим дивує легендарна церква Покрови та які загадки вона приховує

Посол ОБСЄ вдруге відвідав місце російського удару по житловому будинку на Подолі

Мавіки, зарядні станції та апарати для реанімації: Християнський корпус передав вантаж на Запорізький та Покровський напрямки

Показати ще