Сіль навіть небезпечніше, ніж думали: нове дослідження вчених

Читать на русском
Сіль навіть небезпечніше, ніж думали: нове дослідження вчених Сіль навіть небезпечніше, ніж думали: нове дослідження вчених

Виявлено залежність між вживанням великої кількості солі і підвищеним тиском

Вчені з’ясували, що існує пряма залежність між кількістю споживаної в їжу солі і підвищенням артеріального тиску,  і рекомендують вживати не більше шести грамів солі в день.

Занадто сильно солити їжу може бути небезпечно для людей з підвищеним тиском. Про це попереджає група вчених з Великобританії і США.

В ході дослідження було вивчено раціон харчування більше 4 тисяч чоловік у віці від 40 до 59 років. Вчені виявили залежність між підвищеним тиском і вживанням великої кількості солі. Відзначається, що при цьому показники кров’яного тиску випробовуваних не приходили в норму, навіть якщо вони часто їли продукти з високим вмістом калію та інших корисних для серцево-судинної системи речовин.

Перемога над раком близько: вчені створили революційну вакцину

Так що дослідники прийшли до висновку, що щодня слід вживати не більше шести грамів солі.

Як раніше повідомляла Politeka, канадські вчені з’ясували, що продовжує життя людини. Досить приділити цьому 30 хвилин в день, щоб зменшити ризик серцево-судинних захворювань.

Опубліковано:
Теги:

Гори сміття у Кривому Розі, пожежа на сміттєзвалищі під Києвом та сотні зрубаних дерев: чим запам'ятався тиждень екоінспекторам

Держекоінспекція відкрила Пункт екологічного контролю № 1 у Білій Церкві

Прокурорське диво в тилу: Микола Томенко пояснив, чому сім із десяти "хворих" законників раптово одужали і хто платить за цей банкет

На Подолі розвиватимуть цивільно-військове співробітництво: районна адміністрація підписала Меморандум із НГУ

Новий старт українсько-китайського культурного співробітництва

«Телефон – це фактично все ваше життя»: юрист розповів, що першим забирають під час обшуків

Забронювати на місяці вперед: як чернігівська співачка YUDYTSKA самотужки завойовує українську сцену без продюсерів та мільйонних бюджетів

Корупція - системна хвороба України: Олена Дума призентувала книгу та розповіла, чому важко ламати схеми

Мінус два літаки за місяць: спецпідрозділ «Омега» очолив рейтинг знищеної ворожої авіації

Наукова діяльність та збереження спадщини: в Україні створили першу організацію нащадків жертв польських репресій

Сім років болю і боротьби: 27-кілограмова Поліна благає українців про допомогу заради життя

Готується новий Митний кодекс: журналістка розповіла, що буде з посилками до 150 євро

ДПСУ, фонд "Надія" та "Укрпошта" погасили марку, присвячену прикордонникам підрозділу "СТРІКС": "У темряві світить наша Воля"

ЄС не ухвалив рішення про масову депортацію українських військовозобов'язаних чоловіків, – Катерина Котенкова

Таємниці старого Подолу: Володимир Наконечний розповів, чим дивує легендарна церква Покрови та які загадки вона приховує

Посол ОБСЄ вдруге відвідав місце російського удару по житловому будинку на Подолі

Мавіки, зарядні станції та апарати для реанімації: Християнський корпус передав вантаж на Запорізький та Покровський напрямки

Поштова площа може стати головною точкою входу до історичного Києва

Горіли сміттєзвалища та масово вирубували ліси: екоінспектори підбили підсумки тижневих рейдів

Показати ще