Як схуднути на 10 кг за два тижні

Читать на русском
Як схуднути на 10 кг за два тижні Як схуднути на 10 кг за два тижні

Однією з найбільш популярних дієт є методика, яка поєднує низку розвантажувальних днів

Головне – вона проста у використанні і максимально ефективна. Ті, хто вже пробував худнути на ній, відзначають, що за 14 днів втрачається від 10 кг і більше. Все залежить від того, наскільки чесними ви будете перед самими собою і чи будете порушувати правила дієти.

План харчування на 14 днів

День 1 – 2 курячих яйця, свіжі овочі і фрукти в необмеженій кількості.

День 2 – 0,5 кг сиру, 30 мл нежирної сметани, 1 л кефіру

День 3 – свіжі фрукти і овочі в необмеженій кількості, 1 л кефіру, 1 л свіжовіджатого соку селери без солі.

День 4 – 0,5 кг відвареної курятини без шкіри, 1 л кефіру.

День 5 – будь-які фрукти і овочі, крім бананів і винограду.

День 6 – меню, як і в другий день дієти.

День 7 – меню, як і у п’ятий день дієти.

День 8 – 1 яйце, 300 г вареного курячого філе, салат зі свіжих овочів і зелені з крапелькою оливкової олії.

День 9 – 150 г вареної яловичини, фрукти, овочевий салат з оливковою олією.

День 10 – 150 г будь-якої білої риби, звареної на воді чи приготовленої на пару, салат зі свіжих овочів з оливковою олією та соком лимона, пару шматочків житнього хліба.

День 11 – меню, як на 9 день дієти, плюс – 0,5 л кефіру, 2 шматки житнього хліба.

День 12 – овочі і фрукти в необмеженій кількості, 1 л кефіру.

День 13 – 2 яйця, 300 г вареної курятини, салат зі свіжих овочів з оливковою олією.

День 14 – 4-5 шт. картоплі в мундирі, 1 кефіру, будь-які фрукти.

Нагадаємо, японські вчені представили чергове дослідження, яке виявило зв’язок між швидкістю прийому їжі і індексом маси тіла, а також колом талії.

Виявилося, що Середземноморська дієта, яка складається з великої кількості овочів, риби та інших корисних продуктів, особливо корисна для жінок
Про це свідчать дані нового дослідження пацієнток в період постменопаузи в Бразилії, пише Medical Express.

Дослідники повідомили про виявлення більш високою кісткової і м’язової маси у жінок в період менопаузи поста, які дотримувалися середземноморської дієти, ніж у тих, хто цього не робив.

Відзначимо, що середземноморська дієта включає в себе високе споживання фруктів і овочів, зернових культур, картоплі, оливкового масла і насіння, а також помірно високе споживання риби, насичених жирів, молочних продуктів, червоного м’яса і вина.

Середземноморська дієта пов’язана з більш низьким ризиком серцевих захворювань, діабету, раку і деяких інших хронічних захворювань.
За словами провідного дослідника Таїс Расія Сільва, аспіранта Університету Федерал Ріо-Гранде-ду-Сул в Бразилії, ця інформація важлива тому, що менопауза, з її зниженням естрогену, прискорює втрату кісткової маси жінки, збільшуючи ризик захворювання остеопорозом і крихких кісток. Крім того, менопауза і старіння зменшують м’язову масу.

Опубліковано:
Теги:

Держекоінспекція відкрила Пункт екологічного контролю № 1 у Білій Церкві

Прокурорське диво в тилу: Микола Томенко пояснив, чому сім із десяти "хворих" законників раптово одужали і хто платить за цей банкет

На Подолі розвиватимуть цивільно-військове співробітництво: районна адміністрація підписала Меморандум із НГУ

Новий старт українсько-китайського культурного співробітництва

«Телефон – це фактично все ваше життя»: юрист розповів, що першим забирають під час обшуків

Забронювати на місяці вперед: як чернігівська співачка YUDYTSKA самотужки завойовує українську сцену без продюсерів та мільйонних бюджетів

Корупція - системна хвороба України: Олена Дума призентувала книгу та розповіла, чому важко ламати схеми

Мінус два літаки за місяць: спецпідрозділ «Омега» очолив рейтинг знищеної ворожої авіації

Наукова діяльність та збереження спадщини: в Україні створили першу організацію нащадків жертв польських репресій

Сім років болю і боротьби: 27-кілограмова Поліна благає українців про допомогу заради життя

Готується новий Митний кодекс: журналістка розповіла, що буде з посилками до 150 євро

ДПСУ, фонд "Надія" та "Укрпошта" погасили марку, присвячену прикордонникам підрозділу "СТРІКС": "У темряві світить наша Воля"

ЄС не ухвалив рішення про масову депортацію українських військовозобов'язаних чоловіків, – Катерина Котенкова

Таємниці старого Подолу: Володимир Наконечний розповів, чим дивує легендарна церква Покрови та які загадки вона приховує

Посол ОБСЄ вдруге відвідав місце російського удару по житловому будинку на Подолі

Мавіки, зарядні станції та апарати для реанімації: Християнський корпус передав вантаж на Запорізький та Покровський напрямки

Поштова площа може стати головною точкою входу до історичного Києва

Горіли сміттєзвалища та масово вирубували ліси: екоінспектори підбили підсумки тижневих рейдів

Новопризначений міністр обрав Житомирщину для першого візиту: у Брусилові зводять сучасний дім для переселенців за підтримки Естонії

Показати ще