Чим загрожує відмова від сніданків: медики попередили про небезпеку

Читать на русском
Чим загрожує відмова від сніданків: медики попередили про небезпеку Чим загрожує відмова від сніданків: медики попередили про небезпеку

Вранці обов’язково потрібно їсти, інакше відмова від сніданків загрожує серйозними захворюваннями, попереджають медики

За даними недавнього медичного дослідження, люди, які вважають за правило ранковий прийом їжі, в меншій мірі схильні до серцево-судинних захворювань і діабету.

Як швидко схуднути: п’ять найбезглуздіших дієт світу

В ході дослідження лікарі пропонували 49 добровольцям у віці від 21 до 60 років приймати їжу протягом двох годин після пробудження або голодувати до полудня кожен день протягом шести тижнів. Можна було вибирати будь-які страви, проте багато хто віддав перевагу традиційний сніданок з пластівців, тостів і соку.

Медики з’ясували, що сніданки знижують активність генів, пов’язаних з інсулінорезистентністю, і в межах норми збільшують концентрацію цукру в крові, що з часом може захистити організм від діабету і захворювань серця.

Більш ранні дослідження також доводили, що відмова від сніданків може привести до серцево-судинних захворювань. Так, експеримент, де здорових учасників розділили на три групи і давали їм різні сніданки, показав, що у тих, хто пропускав перший прийом їжі або їв з ранку недостатньо, через кілька місяців були виявлені ознаки кількох хвороб.

Як раніше повідомляла Politeka, яєчна дієта, з омлетом на сніданок, дозволить схуднути на 3-5 кг на тиждень.

Опубліковано:
Теги:

У Музеї однієї вулиці відкрили виставку «Україна. Шлях до Незалежності»

30 грн у Києві проти 53 грн у Варшаві: де пасажир отримує більше?

Гори сміття у Кривому Розі, пожежа на сміттєзвалищі під Києвом та сотні зрубаних дерев: чим запам'ятався тиждень екоінспекторам

Держекоінспекція відкрила Пункт екологічного контролю № 1 у Білій Церкві

Прокурорське диво в тилу: Микола Томенко пояснив, чому сім із десяти "хворих" законників раптово одужали і хто платить за цей банкет

На Подолі розвиватимуть цивільно-військове співробітництво: районна адміністрація підписала Меморандум із НГУ

Новий старт українсько-китайського культурного співробітництва

«Телефон – це фактично все ваше життя»: юрист розповів, що першим забирають під час обшуків

Забронювати на місяці вперед: як чернігівська співачка YUDYTSKA самотужки завойовує українську сцену без продюсерів та мільйонних бюджетів

Корупція - системна хвороба України: Олена Дума призентувала книгу та розповіла, чому важко ламати схеми

Мінус два літаки за місяць: спецпідрозділ «Омега» очолив рейтинг знищеної ворожої авіації

Наукова діяльність та збереження спадщини: в Україні створили першу організацію нащадків жертв польських репресій

Сім років болю і боротьби: 27-кілограмова Поліна благає українців про допомогу заради життя

Готується новий Митний кодекс: журналістка розповіла, що буде з посилками до 150 євро

ДПСУ, фонд "Надія" та "Укрпошта" погасили марку, присвячену прикордонникам підрозділу "СТРІКС": "У темряві світить наша Воля"

ЄС не ухвалив рішення про масову депортацію українських військовозобов'язаних чоловіків, – Катерина Котенкова

Таємниці старого Подолу: Володимир Наконечний розповів, чим дивує легендарна церква Покрови та які загадки вона приховує

Посол ОБСЄ вдруге відвідав місце російського удару по житловому будинку на Подолі

Мавіки, зарядні станції та апарати для реанімації: Християнський корпус передав вантаж на Запорізький та Покровський напрямки

Показати ще