Знайдено простий засіб для збереження ясності розуму

Читать на русском
Знайдено простий засіб для збереження ясності розуму Знайдено простий засіб для збереження ясності розуму

Медики з’ясували, який продукт сприяє омолодженню мозку

Згідно з новими дослідженнями, вживання зелені або салату щодня покращує нашу пам’ять.

Як повідомляє The Daily Mail, отримані дані свідчать про те, що вживання в їжу хоча б однієї порції в день зелених листових овочів сприяє більш повільному старінню головного мозку, що робить його фактично на 11 років молодше.

Дослідження Університету Раша, США, показало, що люди, що вживають в їжу принаймні одну порцію зелені і салату в день, мали більш повільні темпи погіршення пам’яті і навичок мислення, ніж люди, які ніколи або рідко їли такі овочі.

Вчені запевняють, що мізки любителів салатів функціонують так, ніби їх власники на десять років молодше, ніж написано в їхніх паспортах.

Професор-дослідник Марта Клер Морріс з Медичного центру Університету Раша в Чикаго відзначає: «Додавання щоденної порції зелених листових овочів в ваш раціон може бути простим способом для зміцнення здоров’я вашого мозку».

Медики виявили нову небезпеку знеболюючих ліків

Вчені зробили заяву про те, що результати підтверджуються і після обліку інших факторів, які можуть вплинути на здоров’я мозку: куріння, високий кров’яний тиск, ожиріння, рівень освіти і кількість фізичних і когнітивних процесів.

Як раніше повідомляла Politeka, стало відомо, які зміни в раціоні дитини зможуть підвищити її уважність і кмітливість.

Опубліковано:
Теги:

Держекоінспекція відкрила Пункт екологічного контролю № 1 у Білій Церкві

Прокурорське диво в тилу: Микола Томенко пояснив, чому сім із десяти "хворих" законників раптово одужали і хто платить за цей банкет

На Подолі розвиватимуть цивільно-військове співробітництво: районна адміністрація підписала Меморандум із НГУ

Новий старт українсько-китайського культурного співробітництва

«Телефон – це фактично все ваше життя»: юрист розповів, що першим забирають під час обшуків

Забронювати на місяці вперед: як чернігівська співачка YUDYTSKA самотужки завойовує українську сцену без продюсерів та мільйонних бюджетів

Корупція - системна хвороба України: Олена Дума призентувала книгу та розповіла, чому важко ламати схеми

Мінус два літаки за місяць: спецпідрозділ «Омега» очолив рейтинг знищеної ворожої авіації

Наукова діяльність та збереження спадщини: в Україні створили першу організацію нащадків жертв польських репресій

Сім років болю і боротьби: 27-кілограмова Поліна благає українців про допомогу заради життя

Готується новий Митний кодекс: журналістка розповіла, що буде з посилками до 150 євро

ДПСУ, фонд "Надія" та "Укрпошта" погасили марку, присвячену прикордонникам підрозділу "СТРІКС": "У темряві світить наша Воля"

ЄС не ухвалив рішення про масову депортацію українських військовозобов'язаних чоловіків, – Катерина Котенкова

Таємниці старого Подолу: Володимир Наконечний розповів, чим дивує легендарна церква Покрови та які загадки вона приховує

Посол ОБСЄ вдруге відвідав місце російського удару по житловому будинку на Подолі

Мавіки, зарядні станції та апарати для реанімації: Християнський корпус передав вантаж на Запорізький та Покровський напрямки

Поштова площа може стати головною точкою входу до історичного Києва

Горіли сміттєзвалища та масово вирубували ліси: екоінспектори підбили підсумки тижневих рейдів

Новопризначений міністр обрав Житомирщину для першого візиту: у Брусилові зводять сучасний дім для переселенців за підтримки Естонії

Показати ще