Курити і бути здоровим: названо рятівні продукти

Читать на русском
Курити і бути здоровим: названо рятівні продукти Курити і бути здоровим: названо рятівні продукти

Вчені встановили, які продукти можуть захистити легені курця

Так, в статті, яку опублікували у виданні European Respiratory Journal, йдеться, що дієвіше за все захищають легені від пошкоджень і запалень яблука і томати.

Вчений з університету Джона Гопкінса (Балтимор, США) Ванесса Гарсія-Ларсен стверджує, що робота легенів починає погіршуватися приблизно в 30 років, а швидкість їх загасання залежить від загального стану здоров’я. Ще на початку 2000-х вчені зібрав групу людей-добровольців з різних європейських країн. Фахівці вивчали стан легенів, дієту і частоту куріння цих людей. Через 10 років цих же добровольців зібрали знову, щоб провести аналізи і встановити, як відмінності в харчуванні відображаються на ймовірності розвитку хронічного обструктивного захворювання легень.

Дослідження показало, що вживання фруктів у великій кількості допомагає уповільнити процес старіння і навіть позбавити людей від пошкоджень легенів. За висновками вчених, люди, які з’їдають по два-три помідори або неповне яблуко в день, набагато рідше страждали від цього захворювання, а також могли вдихнути на 60-80 мілілітрів повітря більше, ніж ті, хто не вживав цих продуктів.

Дефіцит вітаміну D допоможуть подолати відразу дев’ять продуктів
Першим з них є лосось. Стандартна порція лосося містить від 361 до 675 одиниць вітаміну D. А це означає, що з’ївши всього дві порції, людина отримає денну дозу – 600 одиниць. У той же час потрібно уточнити, що між замороженою рибою і свіжої вибирайте другу – в ній більше вітамінів.
Наступним «джерелом» вітамінів є скумбрія, в одній порції якої міститься 360 одиниць необхідного організму речовини. Крім вітамінів, вона також багата мінералами, мікроелементами і кислотами омега-3. Вони оптимізують обмін речовин, а також підсилюють захисні функції організму.
На третьому місці – тунець. В одній порції цієї риби міститься дві третини одиниці компонента, необхідного для побудови кісткової тканини. Однак слід пам’ятати, що океанська риба, крім самих вітамінів, може містити важкі метали, в тому числі і ртуть. Саме тому її споживання краще обмежити до 170-180 грамів на тиждень.
Не менш корисним є сардина. У ній міститься 272 одиниці вітаміну D. Її зазвичай прийнято додавати в раціон дітям, оскільки дефіцит вітаміну D може призвести до рахіту, крихкості кісток і неправильного формування скелету.
Також в осінньо-зимовий період особливо корисними будуть яйця, в жовтку якого до 30 одиниць необхідного компонента. Не дивлячись на те, що продукт не сильно багатий вітамінів D, його недоліки перекривають велику кількість білка, жирів і мінералів.
Не менш корисною в цей період буде ікра, в складі якої міститься 22 одиниці вітаміну D. Тому якщо ви їсте її тільки на Новий рік, вам необхідно переглянути свій раціон.
Корисними також будуть гриби. У них міститься 18 одиниць необхідного для кісток речовини. Не дивлячись на те, що це абсолютно невелика доза вітаміну, вона вже змусить ваш організм функціонувати набагато краще.
Ідеальною стравою для тих, хто стежить за фігурою, є устриці. У них міститься дві третини денної норми, але при цьому вони є вельми низькокалорійним подуктом.
Також люди, що стежать за фігурою, можуть побалувати себе креветками. У них міститься до 152 одиниць вітаміну D.

Раніше Politeka повідомляла про дієту, яка не змусить голодувати, і при цьому дозволить скинути 3-5 кілограмів в тиждень

Опубліковано:
Теги:

Держекоінспекція відкрила Пункт екологічного контролю № 1 у Білій Церкві

Прокурорське диво в тилу: Микола Томенко пояснив, чому сім із десяти "хворих" законників раптово одужали і хто платить за цей банкет

На Подолі розвиватимуть цивільно-військове співробітництво: районна адміністрація підписала Меморандум із НГУ

Новий старт українсько-китайського культурного співробітництва

«Телефон – це фактично все ваше життя»: юрист розповів, що першим забирають під час обшуків

Забронювати на місяці вперед: як чернігівська співачка YUDYTSKA самотужки завойовує українську сцену без продюсерів та мільйонних бюджетів

Корупція - системна хвороба України: Олена Дума призентувала книгу та розповіла, чому важко ламати схеми

Мінус два літаки за місяць: спецпідрозділ «Омега» очолив рейтинг знищеної ворожої авіації

Наукова діяльність та збереження спадщини: в Україні створили першу організацію нащадків жертв польських репресій

Сім років болю і боротьби: 27-кілограмова Поліна благає українців про допомогу заради життя

Готується новий Митний кодекс: журналістка розповіла, що буде з посилками до 150 євро

ДПСУ, фонд "Надія" та "Укрпошта" погасили марку, присвячену прикордонникам підрозділу "СТРІКС": "У темряві світить наша Воля"

ЄС не ухвалив рішення про масову депортацію українських військовозобов'язаних чоловіків, – Катерина Котенкова

Таємниці старого Подолу: Володимир Наконечний розповів, чим дивує легендарна церква Покрови та які загадки вона приховує

Посол ОБСЄ вдруге відвідав місце російського удару по житловому будинку на Подолі

Мавіки, зарядні станції та апарати для реанімації: Християнський корпус передав вантаж на Запорізький та Покровський напрямки

Поштова площа може стати головною точкою входу до історичного Києва

Горіли сміттєзвалища та масово вирубували ліси: екоінспектори підбили підсумки тижневих рейдів

Новопризначений міністр обрав Житомирщину для першого візиту: у Брусилові зводять сучасний дім для переселенців за підтримки Естонії

Показати ще