Топ продуктів, які щодня скорочують наше життя

Читать на русском
Топ продуктів, які щодня скорочують наше життя Топ продуктів, які щодня скорочують наше життя

Не дивлячись на інформованість, люди продовжують вживати продукти, які щодня скорочують їхне життя

Так, першими з них є газовані напої. Вони найбільш шкідливі через високий вміст цукру. Газовані соки вкрай небезпечні, оскільки містять 10г цукру на 100мл рідини. Це веде до цукрового діабету і ожиріння. Альтернатива: краще всього їсти цілі свіжі фрукти.

На другому місці – кондитерські вироби. Торти і смачні тістечка не рекомендується вживати занадто багато, оскільки вони містять багато цукру, додаткову сіль і консерванти.

Відразу після цього йдуть сири. У твердих сирах дуже багато жиру. Наприклад, в швейцарському сирі – 50% жиру. І взагалі, у високоферментірованних сирах особливо високий вміст холестерину. Альтернатива: вживайте більше творогу.

Також слід нагадати про хліб. Фахівці виступають проти присутності хліба на столі. Не рекомендується навіть чорний хліб. Білий хліб – найдешевший і найнебезпечніший.

І на останньому місці – ідеальні овочі. Не раз ми, проходячи овочевими рядами, звертали увагу на гігантські червоні або жовті перці величиною з апельсин або величезні і красиві на вигляд помідори. Усі ці продукти не рекомендовані дієтологами, бо вони є потенційно канцерогенними овочами.

Нагадаємо, вчені з Національного інституту серця, легенів і крові в США знайшли ідеальну дієту, яка дозволить позбутися від зайвої ваги. Кращим пристроєм харчування експерти назвали “дієтичний підхід до лікування гіпертонії”.

Вони стверджують, що найкраща дієта в світі здатна стабілізувати кров’яний тиск в тілі людини. Крім того, система дозволить знизити рівень холестерину в крові і відновити нормальну роботу шлунково-кишкового тракту. Експерти також впевнені, що “дієтичний підхід до лікування гіпертонії” дозволить оздоровити весь організм людини.

Відомо, що такий план здорового харчування дозволить забезпечити довге та безболісне життя. Дієтичний підхід це план здорового харчування, який змінює спосіб життя людини на краще. Через високу користь такої дієти вчені назвали її найкращою в світі. Експерти кажуть, що для відновлення здоров’я можна дотримуватися “гнучкої вегетаріанської дієти”, яка дозволить позбавити організм від шкідливого впливу м’яса. Цьому продукту властиво довго перетравлюватися і гнити прямо в шлунку.

Опубліковано:
Теги:

Держекоінспекція відкрила Пункт екологічного контролю № 1 у Білій Церкві

Прокурорське диво в тилу: Микола Томенко пояснив, чому сім із десяти "хворих" законників раптово одужали і хто платить за цей банкет

На Подолі розвиватимуть цивільно-військове співробітництво: районна адміністрація підписала Меморандум із НГУ

Новий старт українсько-китайського культурного співробітництва

«Телефон – це фактично все ваше життя»: юрист розповів, що першим забирають під час обшуків

Забронювати на місяці вперед: як чернігівська співачка YUDYTSKA самотужки завойовує українську сцену без продюсерів та мільйонних бюджетів

Корупція - системна хвороба України: Олена Дума призентувала книгу та розповіла, чому важко ламати схеми

Мінус два літаки за місяць: спецпідрозділ «Омега» очолив рейтинг знищеної ворожої авіації

Наукова діяльність та збереження спадщини: в Україні створили першу організацію нащадків жертв польських репресій

Сім років болю і боротьби: 27-кілограмова Поліна благає українців про допомогу заради життя

Готується новий Митний кодекс: журналістка розповіла, що буде з посилками до 150 євро

ДПСУ, фонд "Надія" та "Укрпошта" погасили марку, присвячену прикордонникам підрозділу "СТРІКС": "У темряві світить наша Воля"

ЄС не ухвалив рішення про масову депортацію українських військовозобов'язаних чоловіків, – Катерина Котенкова

Таємниці старого Подолу: Володимир Наконечний розповів, чим дивує легендарна церква Покрови та які загадки вона приховує

Посол ОБСЄ вдруге відвідав місце російського удару по житловому будинку на Подолі

Мавіки, зарядні станції та апарати для реанімації: Християнський корпус передав вантаж на Запорізький та Покровський напрямки

Поштова площа може стати головною точкою входу до історичного Києва

Горіли сміттєзвалища та масово вирубували ліси: екоінспектори підбили підсумки тижневих рейдів

Новопризначений міністр обрав Житомирщину для першого візиту: у Брусилові зводять сучасний дім для переселенців за підтримки Естонії

Показати ще