Для продовження життя потрібно зменшити раціон на третину

Читать на русском
Для продовження життя потрібно зменшити раціон на третину Для продовження життя потрібно зменшити раціон на третину

Спеціалісти знайшли те, що допоможе продовжити життя

Якщо зменшити свій раціон харчування хоча б на 30%, то ви збільшите тривалість свого життя.

Про це повідомляють працівники французького національно-дослідного центру, які провели дослідження. В якості учасників вони взяли не звичних лабораторних мишок і щурів, а лемуров.

Ученые на треть сократили ежедневное количество продуктов, которое ела тестовая группа животных. Другая группа питалась обычно. Весь эксперимент длился целых 10 лет, а участниками выступали животные примерно одного возраста. У резиденції прем’єр-міністра знайдено труп: подробиці моторошної НП

Выяснилось, что средняя продолжительность жизни лемуров, чье питание сократили, выросла до 50% (треть животных остались живы). В то же время во второй группе умер последний подопытный в возрасте 11,3 лет. Если животное ела на 30% меньше, то она в среднем доживал до 9,6 лет. А те, кто ел в обычном режиме умирали раньше других, максимальный возраст составил 6,5 года.

Неудивительно, что испытуемые французских ученых не только прожили долгую жизнь, но и были здоровее других. Лемуры-долгожители реже страдали онкологическими болячками и диабетом. Те животные, которые питались умеренно также имели меньше проблем с возрастными болезнями. Мозг у них работал лучше и быстрее, чем у лемуров-обжор.

Добавим, американские ученые нашли средство омоложения, что останавливает процесс старения и увеличивает продолжительность жизни.

В США придумали новое средство омоложения. Новый препарат составлен из двух элементов: дазатиниб и кверцетина. Вместе оба вещества влияют на старые и неполноценные клетки, уничтожая их. В итоге много изменений в организме, обусловленные старением, заметно смягчаются, а продолжительность жизни увеличивается примерно на одну треть.

Напомним о витаминах долголетия: ученые назвали вещества, которые способны задержать старость

Согласно новому обзору ученых витамины могут влиять на продолжительность жизни. Обзор, опубликованный в трудах Национальной академии наук (Proceedings of the National Academy of Sciences), был проведен доктором Брюсом Эймсом (Bruce Ames), старшим научным сотрудником Исследовательского института детской больницы Окленда (Children’s Hospital Oakland Research Institute – CHORI), США.

Как сообщала Politeka, узнайте о 5 простых привычек, которые значительно повышают продолжительность жизни

Также Politeka писала, что он учит студентов и ходит пешком: 99-летний украинский врач поделился своим секретом молодости

Опубліковано:
Теги:

Держекоінспекція відкрила Пункт екологічного контролю № 1 у Білій Церкві

Прокурорське диво в тилу: Микола Томенко пояснив, чому сім із десяти "хворих" законників раптово одужали і хто платить за цей банкет

На Подолі розвиватимуть цивільно-військове співробітництво: районна адміністрація підписала Меморандум із НГУ

Новий старт українсько-китайського культурного співробітництва

«Телефон – це фактично все ваше життя»: юрист розповів, що першим забирають під час обшуків

Забронювати на місяці вперед: як чернігівська співачка YUDYTSKA самотужки завойовує українську сцену без продюсерів та мільйонних бюджетів

Корупція - системна хвороба України: Олена Дума призентувала книгу та розповіла, чому важко ламати схеми

Мінус два літаки за місяць: спецпідрозділ «Омега» очолив рейтинг знищеної ворожої авіації

Наукова діяльність та збереження спадщини: в Україні створили першу організацію нащадків жертв польських репресій

Сім років болю і боротьби: 27-кілограмова Поліна благає українців про допомогу заради життя

Готується новий Митний кодекс: журналістка розповіла, що буде з посилками до 150 євро

ДПСУ, фонд "Надія" та "Укрпошта" погасили марку, присвячену прикордонникам підрозділу "СТРІКС": "У темряві світить наша Воля"

ЄС не ухвалив рішення про масову депортацію українських військовозобов'язаних чоловіків, – Катерина Котенкова

Таємниці старого Подолу: Володимир Наконечний розповів, чим дивує легендарна церква Покрови та які загадки вона приховує

Посол ОБСЄ вдруге відвідав місце російського удару по житловому будинку на Подолі

Мавіки, зарядні станції та апарати для реанімації: Християнський корпус передав вантаж на Запорізький та Покровський напрямки

Поштова площа може стати головною точкою входу до історичного Києва

Горіли сміттєзвалища та масово вирубували ліси: екоінспектори підбили підсумки тижневих рейдів

Новопризначений міністр обрав Житомирщину для першого візиту: у Брусилові зводять сучасний дім для переселенців за підтримки Естонії

Показати ще