Продукти, які погіршують витривалість: всі вважають їх корисними

Читать на русском
Продукти, які погіршують витривалість: всі вважають їх корисними Продукти, які погіршують витривалість: всі вважають їх корисними

Існують продукти, які підвищують витривалість, наприклад, стероїди, енергетики, комплекси вітамінів

Необхідність цього вони пояснюють дуже легко: час такий – треба все встигати, а сил не вистачає. Насправді сил не вистачає зовсім з іншої причини.

Доктор медицини, президент Комітету лікарів за відповідальну медицину і засновник цього комітету Ніл Бернард впевнений, що допінги людям потрібні тільки тому, що вони вживають в їжу смачні, але дуже шкідливі продукти, які погіршують витривалість організму, знижують його імунітет, роблять людей лінивими, малорухливими , товстими. Причому йдеться не лише про всякі шкідливі майонези, кетчупи, солодкі кукурудзяні палички і крекери. Не меншої шкоди нам завдають продукти, без яких більшість людей не уявляють собі обідній стіл. Наприклад, м’ясо.

У своєму дослідженні на цю тему, яка вийшла окремою книгою, доктор присвятив цілий розділ під назвою «Шипляча спокуса: спокуса м’ясом». У ній він детально розписує, як у любителів біфштексів і стейків утворюються на кровоносних судинах холестеринові бляшки, що утрудняють циркуляцію крові. Причому відповідно до твердження Нілу Бернарда, від курячого м’яса і жирного рибного філе шкоди трохи менше, але все ж є. Так, якщо в шматку яловичини відсоток калорій досягає 28, то в шматку курятини – 23.

М’ясо вчений називає одним з основних факторів, що негативно впливають на витривалість організму. Для підтвердження своєї гіпотези Ніл Бернард наводить дані експериментів. Дві групи шведських атлетів три дні їли: одні – їжу з високим вмістом вуглеводів, а інші – білків і жирів. Перша група показала витривалість, в три рази перевищує витривалість другої групи. Певні дії перша група виконувала 167 хвилин, а другої вистачило тільки на 57.

Ніл Бернард пояснює, що їжа, основу якої складають тваринні жири, знижує 2,3-дифосфоглицерата (ДФГ) в червоних клітинах крові, а це значить, що погіршується надходження кисню до клітин тканин. Рослинні жири на ДФГ не роблять такого впливу.

“Хліб всьому голова”. Цей наш вислів американці не зрозуміють. Після останніх досліджень вчені США мають намір виробити у американців стійке відторгнення цього продукту. У журналі Journal of Cancer, що спеціалізується на темі онкології, були опубліковані результати дослідження, в результаті яких з’ясувалося, що немірне споживання білого хліба різко підвищує ризик захворювань на рак. Наприклад, ті, хто з’їдає 5 скибочок білого хліба в день, подвоюють цей ризик у порівнянні з тими, хто обмежуються одним або півтора шматочками.

Любителі хліба різко знижують витривалість свого організму. Про це було заявлено в Талліні в ході конгресу з вегетаріанського харчування. В одній з доповідей хліб був названий небезпечним продуктом. Коли людина заковтує шматки білого хліба, вони, змішуючись з шлунковим соком, набухають, і починається процес закислення організму. Хліб в шлунку порівнюють з набряклими грудками глини, які гальмують процес травлення, налипають на стінки кишечника, ніж ще більш ускладнюють процес.


За словами доповідача, білий хліб – це мертві клітини, утворені в результаті рафінування борошна. Просто так його є неможливо, дуже легко вдавитися, тому вживають його з не менш шкідливими жирними продуктами або солодкими рідинами. Мертві клітини продукту не здатні виробляти ферменти, що дають організму енергію. Навпаки, вони її поглинають.

Раніше повідомлялося, про правильні продукти на сніданок: що треба їсти з ранку, щоб не поправлятися. На думку дієтологів, сніданок з енергетичного потенціалу може досягати 700 ккал, і всі вони згорають протягом дня.

Однак, щоб сніданок дійсно забезпечував людині активність щоб привести до зайвої ваги, він повинен включати правильні продукти. Медики назвали продукти, які краще не вживати під час сніданку.

Нагадаємо, про дієту Кім Кардашьян: як є все і худнути.

Як повідомляла Politeka, споживання вуглеводів корисно для здоров’я: висновки вчених.

Також Politeka писала, про жири замість вуглеводів допоможе схуднути без особливих зусиль.

Опубліковано:

Корупція - системна хвороба України: Олена Дума призентувала книгу та розповіла, чому важко ламати схеми

Мінус два літаки за місяць: спецпідрозділ «Омега» очолив рейтинг знищеної ворожої авіації

Наукова діяльність та збереження спадщини: в Україні створили першу організацію нащадків жертв польських репресій

Сім років болю і боротьби: 27-кілограмова Поліна благає українців про допомогу заради життя

Готується новий Митний кодекс: журналістка розповіла, що буде з посилками до 150 євро

ДПСУ, фонд "Надія" та "Укрпошта" погасили марку, присвячену прикордонникам підрозділу "СТРІКС": "У темряві світить наша Воля"

ЄС не ухвалив рішення про масову депортацію українських військовозобов'язаних чоловіків, – Катерина Котенкова

Таємниці старого Подолу: Володимир Наконечний розповів, чим дивує легендарна церква Покрови та які загадки вона приховує

Посол ОБСЄ вдруге відвідав місце російського удару по житловому будинку на Подолі

Мавіки, зарядні станції та апарати для реанімації: Християнський корпус передав вантаж на Запорізький та Покровський напрямки

Поштова площа може стати головною точкою входу до історичного Києва

Горіли сміттєзвалища та масово вирубували ліси: екоінспектори підбили підсумки тижневих рейдів

Новопризначений міністр обрав Житомирщину для першого візиту: у Брусилові зводять сучасний дім для переселенців за підтримки Естонії

Тетяна Мостепан: Народження дітей сьогодні — питання майбутнього держави

На стадіоні «Спартак» у Києві відбувся товариський матч між командами посольств США та Франції

Понад 1,6 мільйона збитків: суд підтвердив правоту Держекоінспекції Поліського округу у справі про звалище тирси

На Подолі обговорили розвиток реабілітації та рекреації

Спиляли більше ста цінних дубів: на Житомирщині суд зобов'язав сільраду сплатити понад 2,5 мільйона через знищений ліс

Колишній ультрас, якого пов'язують із резонансною справою, вже рік не в Силах оборони: ЗМІ

Показати ще