Переломи, старіння та ожиріння: яка молочка таємно нас вбиває

Читать на русском
Переломи, старіння та ожиріння: яка молочка таємно нас вбиває Переломи, старіння та ожиріння: яка молочка таємно нас вбиває

Користь молока вже давно стала однією з найбільш суперечливих тем для обговорення серед науковців та дієтологів. Одні вважають, що повністю цей продукт замінити неможливо, а інші впевнені, що молочні продукти приносять багато шкоди нашому здоров’ю

Clutch.ua написав про три найнебезпечніші молочні продукти.

Молоко

Те, що молоко є незамінним джерелом кальцію і сприяє зміцненню кісток – міф з минулого. Багато вчених вже давно довели зворотне. Наприклад, шведські експерти протягом 20 років спостерігали за контрольною групою зі 100 тисяч людей у віці від 39 до 79 років, серед них були ті, хто вживав молоко регулярно, і ті, хто не пив його зовсім. В результаті дослідження з’ясувалося, що люди, які випивають в день більше трьох склянок молока, вдвічі частіше страждали від переломів, ніж інші. Чому так відбувається? Молочний цукор – лактоза, розпадається в кишечнику на глюкозу і галактозу. Остання і викликає передчасне старіння і ранню смерть.

Сир

Більша половина складу сиру – жири. У продукті переважають насичені жири, що сприяють розвитку серцево-судинних захворювань, закупорці артерій, ожиріння і збільшення рівня холестерину. На думку доктора медицини Ніла Барнарда в сирів є ще один мінус – це величезна кількість солі, яка і без того є в молочній сировині і додається також в процесі виробництва. 60 грам сиру може містити від 350 до 900 міліграмів солі. Ласуючи сиром слід пам’ятати, що сіль вимиває з організму кальцій. На думку дієтологів, найшкідливішим варто вважати плавлений сир, для виготовлення якого використовується низькосортна або  непридатна до вживання сировина.

Кефір

В процесі бродіння в кефірі утворюється етиловий спирт. Потрапляючи в шлунок цей продукт продовжує бродити, а, це означає, що й відсоток алкоголю в ньому зростає. Відомий вчений, член Російської Академії Медичних наук Углов пише, що якщо дитина вип’є за день 600 грамів кефіру з вмістом спирту близько 0,7%, то його організм отримає дозу алкоголю еквівалентну 10 грамам горілки. Саме з таких малих доз і починається так зване алкопрограмування людини. Якщо перерахувати цю кількість відповідно дитячій вазі, то засвоєний спирт буде дорівнювати 430 грамам горілки, спожитих дорослою людиною. Гастроентерологи впевнені, що кефір сприяє розвитку таких шкідливих бактерій, як кишкова паличка або сальмонела.

Ось такі небезпеки приховують в собі молочні продукти. Відмовитися від них або просто обмежити споживання, рішення приймає кожен самостійно.

Нагадаємо, дослідження, опубліковане в журналі «Science Science and Technology», в якому порівнювався вміст рослинних молочних продуктів, показало, що харчове соєве молоко є найкращою альтернативою для заміни коров’ячого молока в раціоні людини. Калорії соєвого молока можна порівняти з калоріями зі зниженим вмістом жиру в коров’ячому молоці – від 80 до 100 калорій на одну порцію.

Крім того, хорошою альтернативою для тих, хто не може або не хоче пити коров’яче молоко може послужити мигдальне, рисове і кокосове молоко – це сік з горіхів, насіння, зерен і бобових.

Опубліковано:
Теги:

Таємниці старого Подолу: Володимир Наконечний розповів, чим дивує легендарна церква Покрови та які загадки вона приховує

Посол ОБСЄ вдруге відвідав місце російського удару по житловому будинку на Подолі

Мавіки, зарядні станції та апарати для реанімації: Християнський корпус передав вантаж на Запорізький та Покровський напрямки

Поштова площа може стати головною точкою входу до історичного Києва

Горіли сміттєзвалища та масово вирубували ліси: екоінспектори підбили підсумки тижневих рейдів

Новопризначений міністр обрав Житомирщину для першого візиту: у Брусилові зводять сучасний дім для переселенців за підтримки Естонії

Тетяна Мостепан: Народження дітей сьогодні — питання майбутнього держави

На стадіоні «Спартак» у Києві відбувся товариський матч між командами посольств США та Франції

Понад 1,6 мільйона збитків: суд підтвердив правоту Держекоінспекції Поліського округу у справі про звалище тирси

На Подолі обговорили розвиток реабілітації та рекреації

Спиляли більше ста цінних дубів: на Житомирщині суд зобов'язав сільраду сплатити понад 2,5 мільйона через знищений ліс

Колишній ультрас, якого пов'язують із резонансною справою, вже рік не в Силах оборони: ЗМІ

Електронний запис, який змінив все в поліклініках: як Поділ увійшов в історію української медицини

«Йдеться не просто про якісь технічні виправлення»: журналістка розповіла про зміни у бронюванні

Подільський район першим отримав почесну бронзову відзнаку спецпідрозділу «Омега»

Секрети старого Києва: від цих розваг сто років тому у жителів Подолу перехоплювало подих

Ситуація з українцями в Польщі потребує термінового втручання: відкрите звернення депутатів і правників до Лубінця

На презентації у Києво-Печерській лаврі Християнський корпус представив законодавчуініціативу щодо працевлаштування ветеранів

Технології, люди та безперервний вишкіл: як воює спецпідрозділ "Омега"

Показати ще