Вчені встановили, як максимально знизити ризик передчасної смерті

Читать на русском
Вчені встановили, як максимально знизити ризик передчасної смерті Вчені встановили, як максимально знизити ризик передчасної смерті

Дослідники з університету Східної Фінляндії встановили, що жирні кислоти омега-6 зменшують ризик передчасної смерті, а також перешкоджають розвитку серцево-судинних захворювань

“Лінолева кислота – найбільш поширена поліненасичена жирна кислота омега-6. Ми встановили, що чим вище рівень лінолевої кислоти в крові, тим менше ризик передчасної смерті“, – зазначив один з авторів роботи Юркі Віртанен.

Вчені досліджували групу з 2480 людей, яким на момент початку роботи в 1984-1989 роках було від 42 до 60 років. У наступні роки 1143 з них померли. Їх розділили на п’ять груп по рівню змісту лінолевої кислоти в крові.

Виявилося, що ризик передчасної смерті в групі з найвищим вмістом лінолевої кислоти був на 43% нижче, ніж в тій, куди увійшли люди з найнижчим вмістом цієї речовини. Схожу закономірність було встановлено ​​щодо померлих від серцево-судинних захворювань.

Рівень лінолевої кислоти в організмі залежить від дієти. Головні джерела цієї речовини – рослинні масла, горіхи і насіння.

Як повідомляла Politeka, часте застосування знеболюючих ліків може привести до ожиріння і безсоння. Відповідну заяву зробили вчені з Ньюкаслського університету у Великобританії.

Джерело: Eurekalert

Опубліковано:
Теги:

Гори сміття у Кривому Розі, пожежа на сміттєзвалищі під Києвом та сотні зрубаних дерев: чим запам'ятався тиждень екоінспекторам

Держекоінспекція відкрила Пункт екологічного контролю № 1 у Білій Церкві

Прокурорське диво в тилу: Микола Томенко пояснив, чому сім із десяти "хворих" законників раптово одужали і хто платить за цей банкет

На Подолі розвиватимуть цивільно-військове співробітництво: районна адміністрація підписала Меморандум із НГУ

Новий старт українсько-китайського культурного співробітництва

«Телефон – це фактично все ваше життя»: юрист розповів, що першим забирають під час обшуків

Забронювати на місяці вперед: як чернігівська співачка YUDYTSKA самотужки завойовує українську сцену без продюсерів та мільйонних бюджетів

Корупція - системна хвороба України: Олена Дума призентувала книгу та розповіла, чому важко ламати схеми

Мінус два літаки за місяць: спецпідрозділ «Омега» очолив рейтинг знищеної ворожої авіації

Наукова діяльність та збереження спадщини: в Україні створили першу організацію нащадків жертв польських репресій

Сім років болю і боротьби: 27-кілограмова Поліна благає українців про допомогу заради життя

Готується новий Митний кодекс: журналістка розповіла, що буде з посилками до 150 євро

ДПСУ, фонд "Надія" та "Укрпошта" погасили марку, присвячену прикордонникам підрозділу "СТРІКС": "У темряві світить наша Воля"

ЄС не ухвалив рішення про масову депортацію українських військовозобов'язаних чоловіків, – Катерина Котенкова

Таємниці старого Подолу: Володимир Наконечний розповів, чим дивує легендарна церква Покрови та які загадки вона приховує

Посол ОБСЄ вдруге відвідав місце російського удару по житловому будинку на Подолі

Мавіки, зарядні станції та апарати для реанімації: Християнський корпус передав вантаж на Запорізький та Покровський напрямки

Поштова площа може стати головною точкою входу до історичного Києва

Горіли сміттєзвалища та масово вирубували ліси: екоінспектори підбили підсумки тижневих рейдів

Показати ще